bugün

yaran cep telefonu mesajları

ayrılma sebebi olan msj dır..

(eski) erkek ark ıma gelen msj :
- bebegim 2 gun once msn den yazmıssın cevap veremedim kusura bakma...

ben: nası ya, hani sen msn kullanmıyodun?
o : ses yok..........
ben: e hani senin evinde internet yoktu ? iki gun once de evde oldugunu soylemiştin?
o : ben o gece arkadsımda kalmıstım ordan yazdım
ben: ya sen ne yalancı bi insansın!! e bu karı sana nasıl bebegim deer yaaaa :S ?!?
o: o benim ablam sayılır !
ben: adi, şerefsiz, yalancı !!
© copyright 2005 - 2026