bugün

cantık

adından kaybeden, kebap varken rağbet etmeyeceğim bursa ürünüdür.

hayatımda bursa'ya 3 kez gittim, hepsinde de küçüktüm efendim, ailemle birlikte falan böyle. bir de o kadar elitim, o kadar zenginim ki, cantıkla ayrana götümü dönüyorum, 20 lira verip kebap yiyorum. lokantadan çıkarken kolonya dökmeye teşebbüs eden garsonu da dövmeden etmiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026