3dfx

16 mb versiyonunu kullanlar, 32 veya 64 mb'lık ati kart kullananlardan daha iyi performans aldığı için gıptayla bakan gözlerle muhatap olurlardı. kartların boyutları biraz iriceydi, her kasaya sığmazdı ama değerdi be. zaten o zamanlarda soğutma, kasa içindeki hava dolaşımı gibi sorunlar da yoktu.
© copyright 2005 - 2026