2009 malezya gp

bu raikkonen'in hakkaten bahtsız olduğuna inandığım yarış oldu. adam iyi. adam iyi de, ya arabası kötü oluyor, ya takımı. bu bahtsızlıkla 2007 şampiyonluğu bile mucize, kıymetini bilmemiz lazım.
© copyright 2005 - 2026