2009 malezya gp

raikkonen 'in sıçtığı yarışma olacaktır efendim. niye mi? ilk 2 sektöre babalar gibi gelip son 110 metrede 7. vitesten 2. vitese geçirirken arabasını çok problem yaşıyor.
© copyright 2005 - 2026