bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- yazarların imza parfümleri14
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yargıcı3
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- dünya11
- bidat2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerika birleşik devletleri5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- raskolnikov2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
recep tayyip erdoğan'ın tehditlerine aldırmayan şehrimdir.
"hizmet ettik" diyor zat-ı muhterem, il genel meclisi seçimlerinde kaybetmen çok normal çünkü antalya ilçeleri tarım ilçeleridir. gübre, mazot, zirai ilaç fiyatları hayati yani burada antalya çiftçisi affeder mi? affetmez.
28 kere geldim açılış için diyorsun, babam bir köyün yol açılışı için o köye sinevizyon falan kurmuştu hani var ya öyle bir teknoloji, "şu anda bilmem neyin de açılışını yapıyorum" diyor interaktif açılış oluyor, babam dedi ki, "o köyde yaşayanları alsan antalya'ya yerleştirsen her aileye de ayda 1000 lira aylık bağlasan devlet vallahi daha karlı, öylesine devasa bir yol çok gereksiz orası için" yani ihtiyaca göre değil, antalya halkıyla ortaklaşa değil, onların onayını alarak değil, kafanıza göre takıldınız. bir kavşağın adı durmadan değişir, 3 kere açılışı yapılır mı arkadaş? işte biz bunu gördük. "raylı sistem yaptık" yaptık dedi zat-ı muhterem, antray'ın güzergah kullanılışı, güzergahın bazı bölümlerinin 1 seneye yakın kapalı kalması bölge esnafının iflas etmesi hele ki, bu kriz ortamında o esnaf affeder mi? üstelik antalya'ya fayda sağlamayacak bir yatırımdır antray. "kavşaklar yaptık" diyorsun, o kavşaklarda 19 kişi hayatını kaybetti. o kavşaklar o kadar gelişigüzel yapıldı ki, ulaşım master planı olmadan yapıldığı için şimdi yeni yeni sorunlar çıkarıyor. 4 tane köprülü kavşağın olduğu güzergahın tam göbeğine ışıklı kavşak koyarsan ve o kavşakta her gün en az 10 hasarlı kaza olursa ne olur?
sonuç olarak antalya genelinde çiftçi tokadı attı, büyükşehir belediyesi mevzusunda ise menderes türel'in "ben yaptım oldu" zihniyetiyle, hiçkimse ile görüş alış verişi yapmadan faydasız yatırımlar yaptığı gibi bir yerlere rant aktarımında bulunmasını göz göre göre affeder mi antalya?
yatırım yaptık diyor, antalya'ya 5 koyduysan, 15 götürdün yalan mı?
bu şehir antalya'ya devasa bir toptancı hali, türkiye'nin en kullanışlı şehirlerarası otogarını yapan hasan subaşı'yı gömdü 2 dönem önce. neden? "adam yiyor ama çalışıyor" mantığını kabullenemediği için. "neden yesin arkadaş? çalışsın" dedi. bekir kumbul seçildi, yemedi ama pek çalışmadı da. size güvendi, siz yapıyordunuz ama yaptığınızdan fazla bir yerlere rant aktarıyordunuz, sağlam yiyordunuz antalya da "one minute" dedi.
bizde hem yiyene, hem çalışana oy çıkmaz aga. yemeyeceksin! bu şehrin rantını bir takım partililere aktarmayacaksın.
antalya büyükşehir belediyesi'nin bugün bilinen 800 milyon lira borcu var, yatırım yapmışlarmışmış, ben soruyorum arkadaş o zaman, menderes türel diyor ki, 1 milyar liralık yatırım yaptık. koskoca belediye'nin 5 yıl boyunca 200 milyon parası mı olmuş yıl başına 40 milyon! o kadar gelir nereye gitti? üstelik bütçe dışı borçlanma yetkilerini saymıyorum bile, aktarılan ve belediyenin kazanması gerekirken bir yerlere kazandırılan rantlar var bunları saymıyorum bile... yatırım yapmışlarmış...
mehmet ali şahin tehdit ettiğinde birkaç lif kalmış ipinizi kestiniz zaten.
"hizmet ettik" diyor zat-ı muhterem, il genel meclisi seçimlerinde kaybetmen çok normal çünkü antalya ilçeleri tarım ilçeleridir. gübre, mazot, zirai ilaç fiyatları hayati yani burada antalya çiftçisi affeder mi? affetmez.
28 kere geldim açılış için diyorsun, babam bir köyün yol açılışı için o köye sinevizyon falan kurmuştu hani var ya öyle bir teknoloji, "şu anda bilmem neyin de açılışını yapıyorum" diyor interaktif açılış oluyor, babam dedi ki, "o köyde yaşayanları alsan antalya'ya yerleştirsen her aileye de ayda 1000 lira aylık bağlasan devlet vallahi daha karlı, öylesine devasa bir yol çok gereksiz orası için" yani ihtiyaca göre değil, antalya halkıyla ortaklaşa değil, onların onayını alarak değil, kafanıza göre takıldınız. bir kavşağın adı durmadan değişir, 3 kere açılışı yapılır mı arkadaş? işte biz bunu gördük. "raylı sistem yaptık" yaptık dedi zat-ı muhterem, antray'ın güzergah kullanılışı, güzergahın bazı bölümlerinin 1 seneye yakın kapalı kalması bölge esnafının iflas etmesi hele ki, bu kriz ortamında o esnaf affeder mi? üstelik antalya'ya fayda sağlamayacak bir yatırımdır antray. "kavşaklar yaptık" diyorsun, o kavşaklarda 19 kişi hayatını kaybetti. o kavşaklar o kadar gelişigüzel yapıldı ki, ulaşım master planı olmadan yapıldığı için şimdi yeni yeni sorunlar çıkarıyor. 4 tane köprülü kavşağın olduğu güzergahın tam göbeğine ışıklı kavşak koyarsan ve o kavşakta her gün en az 10 hasarlı kaza olursa ne olur?
sonuç olarak antalya genelinde çiftçi tokadı attı, büyükşehir belediyesi mevzusunda ise menderes türel'in "ben yaptım oldu" zihniyetiyle, hiçkimse ile görüş alış verişi yapmadan faydasız yatırımlar yaptığı gibi bir yerlere rant aktarımında bulunmasını göz göre göre affeder mi antalya?
yatırım yaptık diyor, antalya'ya 5 koyduysan, 15 götürdün yalan mı?
bu şehir antalya'ya devasa bir toptancı hali, türkiye'nin en kullanışlı şehirlerarası otogarını yapan hasan subaşı'yı gömdü 2 dönem önce. neden? "adam yiyor ama çalışıyor" mantığını kabullenemediği için. "neden yesin arkadaş? çalışsın" dedi. bekir kumbul seçildi, yemedi ama pek çalışmadı da. size güvendi, siz yapıyordunuz ama yaptığınızdan fazla bir yerlere rant aktarıyordunuz, sağlam yiyordunuz antalya da "one minute" dedi.
bizde hem yiyene, hem çalışana oy çıkmaz aga. yemeyeceksin! bu şehrin rantını bir takım partililere aktarmayacaksın.
antalya büyükşehir belediyesi'nin bugün bilinen 800 milyon lira borcu var, yatırım yapmışlarmışmış, ben soruyorum arkadaş o zaman, menderes türel diyor ki, 1 milyar liralık yatırım yaptık. koskoca belediye'nin 5 yıl boyunca 200 milyon parası mı olmuş yıl başına 40 milyon! o kadar gelir nereye gitti? üstelik bütçe dışı borçlanma yetkilerini saymıyorum bile, aktarılan ve belediyenin kazanması gerekirken bir yerlere kazandırılan rantlar var bunları saymıyorum bile... yatırım yapmışlarmış...
mehmet ali şahin tehdit ettiğinde birkaç lif kalmış ipinizi kestiniz zaten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar