bugün

slask wroclaw

polonya'da, bu sene ikinci ligten birinci lige çıkan takım. geçmişinde başarılar vardır. 1 kere şampiyon olmuşlardır, 2 kere polonya kupasını aldılar ve bir zamanlar adı trabzonspor ile anılan sebastian mila bu takımda oynamaktadır.
© copyright 2005 - 2026