bugün
- beyler gammazlandım3
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi5
- göğüs dekoltesi olan erkek4
- iş flörtü4
- kalamar ızgara2
- falıma bakmak isteyen var mı11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- bir şeyler söyle3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- çifte memiş2
- 1 euro 52 93 tl3
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
tanım: bir seyin bittigi an. *
Neden hep son anları hatırlarız? En acı veren anlardır oysa.. Anneni en son gördügün an.. Çok sevdigin birini en son gördügün an.. Hatta yıllarca birlikte aynı sıraları paylastıgın arkadaslarını en son gördügün an.. Bilirsin bir daha göremeyeceksin onları.. Ya onlar cıkmıstır hayatından ya da sen kendi kararınla cıkarmıssındır.. Yasanılan onca güzellik, onca paylasmıslık hüzünlü bir son bakıs icin miydi? Dökülen bir kac damla gözyası icin mi yoksa? Neden güzel zamanlar degil de hep o en can acıtan son anlar kalır ki beynimizde, gözlerimizi kapattıgımızda hemen gözümüzün önünde? Keske en basta hepsinin sonunu bilebilseydik de ona göre yasasaydık ya.. Hoyrat olmasaydık.. Degerini bilseydik her saniyenin.. Ama o zaman da yasıyor olmazdık di mi? Hayatın en büyük gercegi bu iste.. Neden hep birilerini özlemek zorundayız ki? Nefes alıp vermek özlemekle es deger oldu ne zamandır. Yasadıgını hissettigi her anda acı ceker insan. Bencildir cünkü.. Hoyrattır.. Mutlu anlarda degil de hep o son anlarda, o anları hatırladıgında, birseyleri özlediginde hisseder yasadıgını..
Tıpkı rüya mı gercek mi anlamak icin kolunuza bir cimdik atmak gibi..
Tutup etimi, sıkıstırdım parmaklarımın arasında gercekten yasıyor muyum diye..
Tutup kıvırdım etimi parmaklarımın arasında..
Hissediyorsam bu acıyı, yasıyorum demektir..
Hissediyorsam yasıyorum..
Hala canım acıyorsa yasıyorum..
Nereye kadar..
Neden hep son anları hatırlarız? En acı veren anlardır oysa.. Anneni en son gördügün an.. Çok sevdigin birini en son gördügün an.. Hatta yıllarca birlikte aynı sıraları paylastıgın arkadaslarını en son gördügün an.. Bilirsin bir daha göremeyeceksin onları.. Ya onlar cıkmıstır hayatından ya da sen kendi kararınla cıkarmıssındır.. Yasanılan onca güzellik, onca paylasmıslık hüzünlü bir son bakıs icin miydi? Dökülen bir kac damla gözyası icin mi yoksa? Neden güzel zamanlar degil de hep o en can acıtan son anlar kalır ki beynimizde, gözlerimizi kapattıgımızda hemen gözümüzün önünde? Keske en basta hepsinin sonunu bilebilseydik de ona göre yasasaydık ya.. Hoyrat olmasaydık.. Degerini bilseydik her saniyenin.. Ama o zaman da yasıyor olmazdık di mi? Hayatın en büyük gercegi bu iste.. Neden hep birilerini özlemek zorundayız ki? Nefes alıp vermek özlemekle es deger oldu ne zamandır. Yasadıgını hissettigi her anda acı ceker insan. Bencildir cünkü.. Hoyrattır.. Mutlu anlarda degil de hep o son anlarda, o anları hatırladıgında, birseyleri özlediginde hisseder yasadıgını..
Tıpkı rüya mı gercek mi anlamak icin kolunuza bir cimdik atmak gibi..
Tutup etimi, sıkıstırdım parmaklarımın arasında gercekten yasıyor muyum diye..
Tutup kıvırdım etimi parmaklarımın arasında..
Hissediyorsam bu acıyı, yasıyorum demektir..
Hissediyorsam yasıyorum..
Hala canım acıyorsa yasıyorum..
Nereye kadar..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar