bugün
- falıma bakmak isteyen var mı10
- tembellik hakkı4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- çita leopar jaguar farkı2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- ikna sanatı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- sedat pekmez18
- online yazarlar8
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aldım kabul ettim6
- nofap6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 0 0 75
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ismet gurbuz 202418
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- allah bu yahudilerin belası versin3
tanım: bir seyin bittigi an. *
Neden hep son anları hatırlarız? En acı veren anlardır oysa.. Anneni en son gördügün an.. Çok sevdigin birini en son gördügün an.. Hatta yıllarca birlikte aynı sıraları paylastıgın arkadaslarını en son gördügün an.. Bilirsin bir daha göremeyeceksin onları.. Ya onlar cıkmıstır hayatından ya da sen kendi kararınla cıkarmıssındır.. Yasanılan onca güzellik, onca paylasmıslık hüzünlü bir son bakıs icin miydi? Dökülen bir kac damla gözyası icin mi yoksa? Neden güzel zamanlar degil de hep o en can acıtan son anlar kalır ki beynimizde, gözlerimizi kapattıgımızda hemen gözümüzün önünde? Keske en basta hepsinin sonunu bilebilseydik de ona göre yasasaydık ya.. Hoyrat olmasaydık.. Degerini bilseydik her saniyenin.. Ama o zaman da yasıyor olmazdık di mi? Hayatın en büyük gercegi bu iste.. Neden hep birilerini özlemek zorundayız ki? Nefes alıp vermek özlemekle es deger oldu ne zamandır. Yasadıgını hissettigi her anda acı ceker insan. Bencildir cünkü.. Hoyrattır.. Mutlu anlarda degil de hep o son anlarda, o anları hatırladıgında, birseyleri özlediginde hisseder yasadıgını..
Tıpkı rüya mı gercek mi anlamak icin kolunuza bir cimdik atmak gibi..
Tutup etimi, sıkıstırdım parmaklarımın arasında gercekten yasıyor muyum diye..
Tutup kıvırdım etimi parmaklarımın arasında..
Hissediyorsam bu acıyı, yasıyorum demektir..
Hissediyorsam yasıyorum..
Hala canım acıyorsa yasıyorum..
Nereye kadar..
Neden hep son anları hatırlarız? En acı veren anlardır oysa.. Anneni en son gördügün an.. Çok sevdigin birini en son gördügün an.. Hatta yıllarca birlikte aynı sıraları paylastıgın arkadaslarını en son gördügün an.. Bilirsin bir daha göremeyeceksin onları.. Ya onlar cıkmıstır hayatından ya da sen kendi kararınla cıkarmıssındır.. Yasanılan onca güzellik, onca paylasmıslık hüzünlü bir son bakıs icin miydi? Dökülen bir kac damla gözyası icin mi yoksa? Neden güzel zamanlar degil de hep o en can acıtan son anlar kalır ki beynimizde, gözlerimizi kapattıgımızda hemen gözümüzün önünde? Keske en basta hepsinin sonunu bilebilseydik de ona göre yasasaydık ya.. Hoyrat olmasaydık.. Degerini bilseydik her saniyenin.. Ama o zaman da yasıyor olmazdık di mi? Hayatın en büyük gercegi bu iste.. Neden hep birilerini özlemek zorundayız ki? Nefes alıp vermek özlemekle es deger oldu ne zamandır. Yasadıgını hissettigi her anda acı ceker insan. Bencildir cünkü.. Hoyrattır.. Mutlu anlarda degil de hep o son anlarda, o anları hatırladıgında, birseyleri özlediginde hisseder yasadıgını..
Tıpkı rüya mı gercek mi anlamak icin kolunuza bir cimdik atmak gibi..
Tutup etimi, sıkıstırdım parmaklarımın arasında gercekten yasıyor muyum diye..
Tutup kıvırdım etimi parmaklarımın arasında..
Hissediyorsam bu acıyı, yasıyorum demektir..
Hissediyorsam yasıyorum..
Hala canım acıyorsa yasıyorum..
Nereye kadar..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar