bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- en son alınan iltifat2
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ilgi3
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- rabbin para vermesi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- göbek adınız2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- almanya5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
osmanlıcı olmak ne ki denilesi durumdur. osmanlı ya yapılan haksızlık ve bu haksızlıgın bizzat içeriden ihanetle gerçekleşmiş olması ve tüm bu osmanlı cografyasında osmanlı nın yıkılmasından beri süregelen acıların bir hesabını tutan yok sanan varsa yanılıyor, bunun adı osmanlıcılık falan degil düpedüz türk olmanın verdigi sorumluluk.
türkiye şundan dolayı garip bir ülke haline geldi, kimi guruplar atatürk le başlayan bir tarihi benimsiyorlar, sanırım latin alfabesi okuyabildikleri için sadece böyle davranıyorlar, bazı kesimde deniz gezmiş ten başlayan bir tarhi le yasıyorlar, belirsiz suclayıcı ve hakaretamiz cümleler, muglak ifadelerle somut bir fikir ortaya koyamadan sayfalar dolusu tartışma, sol bu galiba.
yerli müslüman olanı amerikancılıkla suclama, osmanlı gecmişine sahip çıkan bir kişiye amerikancı demek ancak gerizekalı yerine konularak yıllarca gerizekalı bırakılmış bünyelerin ifadesi olabilir, kandırılmış ve bunu bir fikirmiş gibi ortaya koyan ama delilsiz konusmaktan da utanmayan bünyeleri tenzih ederim yinede.
gladyo elbette nato emri ile kurdurulmuş bir yapıdır ve son dönemde israil emrinde çalışmaktadır. bu nato, süper nato bilmem ne söylemlerini en çok dillendiren ve mit raporları yayınlayan dogu perincek gibilerin şuan ergenekon dan içerde olması, ondan çıkan bilgiler, mason üstadı olması sizlere bir şey anlatmıyor mu?neden aldatılmak istiyorsunuz bu kadar, her kullandıgınız argüman, türkiye üzerine yapılmış operasyonun sonucları, düşünen fikri hür bir beyin sonuca bakar mı hiç, kim yaptıya bakması gerekmez mi? pkk terörü sonucta geldi dayandı, ergenekon a, size hiç mi bir şey anlatmıyor, perincegin yalcın küçügün bu pkk ilişkileri asker ilişkileri size hiç mi bir şey ifade etmiyor, akıl almaz bir vurdum duymazlık ve kulaklarını gerçege tıkamaktır bu. yasadıgınızı komün hayatından çıkmanızın zamanı geldi, aklınızı yeniden kendi cebinize koymanızın zamanı geldi. ben diyorum ki arif sag ın silahı verilen cevaba bakınız ki, erbakan ın ilçe başkanı resimleri çıkmış orda, vay anasını amma önemli bir gerçek. ben diyorum ki iktidarda komünist bir hükümet var, neden bir şey yapmıyor, arif sag milletvekili olarak içerde, neden konusmuyor, neden garson çocugukların ailelerinin feryadını kimse duymuyor neden? maras katliamında içişleri bakanı çıkıyor bir açıklama yapıyor, ecevit hemen görevden alıyor, yerine gelen bugün ki bildigimiz ifadeleri kullanıyor, peki neden ilk olay oldugunda ecevit in bakananının söylediklerini sizler bilmiyorsunuz, bu kadar duyarlısınız da neden? yoksa biliyor işinize gelemdigi için mi dillendirmiyorsunuz? iç çatışmada kimlerin ne çıkarı var, bazılarının türkiye nin huzurundan zararı var sanırım, ergenekon u bekleyin hepiniz hakettiginiz cevapları bir bir alacaksınız demek istiyorum.
türkiye şundan dolayı garip bir ülke haline geldi, kimi guruplar atatürk le başlayan bir tarihi benimsiyorlar, sanırım latin alfabesi okuyabildikleri için sadece böyle davranıyorlar, bazı kesimde deniz gezmiş ten başlayan bir tarhi le yasıyorlar, belirsiz suclayıcı ve hakaretamiz cümleler, muglak ifadelerle somut bir fikir ortaya koyamadan sayfalar dolusu tartışma, sol bu galiba.
yerli müslüman olanı amerikancılıkla suclama, osmanlı gecmişine sahip çıkan bir kişiye amerikancı demek ancak gerizekalı yerine konularak yıllarca gerizekalı bırakılmış bünyelerin ifadesi olabilir, kandırılmış ve bunu bir fikirmiş gibi ortaya koyan ama delilsiz konusmaktan da utanmayan bünyeleri tenzih ederim yinede.
gladyo elbette nato emri ile kurdurulmuş bir yapıdır ve son dönemde israil emrinde çalışmaktadır. bu nato, süper nato bilmem ne söylemlerini en çok dillendiren ve mit raporları yayınlayan dogu perincek gibilerin şuan ergenekon dan içerde olması, ondan çıkan bilgiler, mason üstadı olması sizlere bir şey anlatmıyor mu?neden aldatılmak istiyorsunuz bu kadar, her kullandıgınız argüman, türkiye üzerine yapılmış operasyonun sonucları, düşünen fikri hür bir beyin sonuca bakar mı hiç, kim yaptıya bakması gerekmez mi? pkk terörü sonucta geldi dayandı, ergenekon a, size hiç mi bir şey anlatmıyor, perincegin yalcın küçügün bu pkk ilişkileri asker ilişkileri size hiç mi bir şey ifade etmiyor, akıl almaz bir vurdum duymazlık ve kulaklarını gerçege tıkamaktır bu. yasadıgınızı komün hayatından çıkmanızın zamanı geldi, aklınızı yeniden kendi cebinize koymanızın zamanı geldi. ben diyorum ki arif sag ın silahı verilen cevaba bakınız ki, erbakan ın ilçe başkanı resimleri çıkmış orda, vay anasını amma önemli bir gerçek. ben diyorum ki iktidarda komünist bir hükümet var, neden bir şey yapmıyor, arif sag milletvekili olarak içerde, neden konusmuyor, neden garson çocugukların ailelerinin feryadını kimse duymuyor neden? maras katliamında içişleri bakanı çıkıyor bir açıklama yapıyor, ecevit hemen görevden alıyor, yerine gelen bugün ki bildigimiz ifadeleri kullanıyor, peki neden ilk olay oldugunda ecevit in bakananının söylediklerini sizler bilmiyorsunuz, bu kadar duyarlısınız da neden? yoksa biliyor işinize gelemdigi için mi dillendirmiyorsunuz? iç çatışmada kimlerin ne çıkarı var, bazılarının türkiye nin huzurundan zararı var sanırım, ergenekon u bekleyin hepiniz hakettiginiz cevapları bir bir alacaksınız demek istiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar