bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
--spoiler--
uzun zamandır yoksun… nil taşmış, firavunlar devrilmiş, üç hanedan kapanmış ama senden hâlâ ses yok. anubis’le bitmeyen gece vardiyasına mı çıktın?
--spoiler--
Kendine has stiliyle selam yollamış yazar.
Ben uzun zamandır yokum, peki ya sen kaç zamandır varsın dostum...
Nil astrolojik birkaç olayla taşıyor, firavunlar devrilmesin diye de o lanet piramide birkaç önemli yıldızın ışığının damlaması gerekiyor. Bense kayıp Sirius'umu bulmaya çalışıyorum hâlâ.
Esasen anubis'le çıktığım şey gece vardiyası değil, kendi kıyametimdi. Eğer çalınan kalbimi bulabilseydik kalbime karşı bir kuş tüyüyle terazide kapışacaktım. Ama olmadı.
Ne diriler dünyasında kalabildim ne de ölüler Dünyasına inebildim. Araftayım. Biri duygularımın olduğu kum saatini yan yatırmış gibi. Ne boşalıyorum ne de doluyorum. Tarot destesinde buna alternatif bir çizim var ve kartın adı ne hikmetse "denge" ...
Burada olmadığım doğrudur. Kendi içimde volta atıyorum her gün. Saatlerce. Belki kendime rastlarım diye. Ya da iyi ihtimal, yaşanırken kıymeti pek de bilinmemiş silik bir anıyı alıp parlatırım umuduyla.
Geçen gün hangi sigarayı içtiğini hatırlamaya çalıştım. Bak camel'a kadar geldim ama white mi soft mu bi afalladım.
içimde solan anıların zihnimin derinliklerinden kayıp gidişine engel olamıyorum mesela. Çok ağırıma gidiyor. Harry Potter evreninde olduğum gibi onları şişelere hapsetmeliydim belki de.
Kelid aynasının önüne çökmüş, bulduğum zaman muhtemelen artık tanıyamayacağım birinin gelmesini bekliyorum. O ise sabah kalkıyor, kahvesini içiyor, maillerini okuyor ve "her içtiğimde aklıma sen geleceksin" dediği sigarasını muhtemelen beni hiç mi hiç hatırlamadan içiyor.
O zamanda akıyor. Bense içinde olduğum an'da başka bir zamanın gerçekliğini yaşıyorum.
Her şeye rağmen umulmayan kişinin sürpriz ejderha yumurtasından çıkıp beni merak etmesi şu dünyadaki yerime dair sağlam sorgu argümanları hediye etti bana.
Ruhun her daim özgür olsun... Burada olmasam da gözüm üzerinizde...
uzun zamandır yoksun… nil taşmış, firavunlar devrilmiş, üç hanedan kapanmış ama senden hâlâ ses yok. anubis’le bitmeyen gece vardiyasına mı çıktın?
--spoiler--
Kendine has stiliyle selam yollamış yazar.
Ben uzun zamandır yokum, peki ya sen kaç zamandır varsın dostum...
Nil astrolojik birkaç olayla taşıyor, firavunlar devrilmesin diye de o lanet piramide birkaç önemli yıldızın ışığının damlaması gerekiyor. Bense kayıp Sirius'umu bulmaya çalışıyorum hâlâ.
Esasen anubis'le çıktığım şey gece vardiyası değil, kendi kıyametimdi. Eğer çalınan kalbimi bulabilseydik kalbime karşı bir kuş tüyüyle terazide kapışacaktım. Ama olmadı.
Ne diriler dünyasında kalabildim ne de ölüler Dünyasına inebildim. Araftayım. Biri duygularımın olduğu kum saatini yan yatırmış gibi. Ne boşalıyorum ne de doluyorum. Tarot destesinde buna alternatif bir çizim var ve kartın adı ne hikmetse "denge" ...
Burada olmadığım doğrudur. Kendi içimde volta atıyorum her gün. Saatlerce. Belki kendime rastlarım diye. Ya da iyi ihtimal, yaşanırken kıymeti pek de bilinmemiş silik bir anıyı alıp parlatırım umuduyla.
Geçen gün hangi sigarayı içtiğini hatırlamaya çalıştım. Bak camel'a kadar geldim ama white mi soft mu bi afalladım.
içimde solan anıların zihnimin derinliklerinden kayıp gidişine engel olamıyorum mesela. Çok ağırıma gidiyor. Harry Potter evreninde olduğum gibi onları şişelere hapsetmeliydim belki de.
Kelid aynasının önüne çökmüş, bulduğum zaman muhtemelen artık tanıyamayacağım birinin gelmesini bekliyorum. O ise sabah kalkıyor, kahvesini içiyor, maillerini okuyor ve "her içtiğimde aklıma sen geleceksin" dediği sigarasını muhtemelen beni hiç mi hiç hatırlamadan içiyor.
O zamanda akıyor. Bense içinde olduğum an'da başka bir zamanın gerçekliğini yaşıyorum.
Her şeye rağmen umulmayan kişinin sürpriz ejderha yumurtasından çıkıp beni merak etmesi şu dünyadaki yerime dair sağlam sorgu argümanları hediye etti bana.
Ruhun her daim özgür olsun... Burada olmasam da gözüm üzerinizde...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar