bugün

arkadaşlar ben hapise giriyorum

--spoiler--
infaz yasası değişir yakında yine çıkarsın 6-10 ay arasında.
--spoiler--

Hocam sicilim temiz olsada ilk sucum olsa da a++m savcisi iyi hal indirimi uygulamadi iyi hal verse belki girmezdim bile.

işin kötüsü cezayi da ust sinirin da üstünde verdi hakaret davası maks 2 yıl vermeliydi 2 aydan başladı o madde bu madde 3 yıl 9 ay.

Sizce bu hukuka doğru mu teröriste iyi hal indirimi var bize hakaret den yok teröriste bile üst sınırın da üstünde hukuka aykırı bir ceza vermezler.
© copyright 2005 - 2026