cedidacer

Samsunspor'un Fenerbahçe'ye oynadığı oyunun yarısının çeyreğini Himmetçiler'e karşı oynamamış olmasını ve Osipen ve Torrik kırmızı dokunulmazlık kalkanını bir yana bırakırsak eğer; Fenerbahçem'in kötü oynamasına rağmen aldığı Cherifli ve şerefli bir galibiyettir. Türkiye'nin en şerefli takımı olan Fenerbahçem'in sadece rakiplere karşı değil, Himmet'e ve Oğuzhan Çakır gibi hakemlere rağmen kazanması çok güzel. Korkmayın poşetçiler, titreyin! Himmet sizden yana, çok üzülmeyin! Algınızı sürdürün, ara vermeyin! Üç elham bir kulfu okuyun, okyanus ötesine üfleyin! Evet :-).
© copyright 2005 - 2026