fenerbahçe

Ya olm ahahaha. Yine geliyormuş kante ve yine gitmiş el nesyri.

Bak şunları yazmıştım Kocaeli maçı başlığında .

# zor viraj da önemli 3 puan alındı, namağlup ünvanı devam ediyor, asensio nefis gol attı, kante geliyor, duran gidiyor, el nesyri gidiyor…
neresinden baksan güzel akşam.#

#ulan dün akşam şunu yazmıştık, bugün götümüzde patladı kante ile el nesyri . neyse ki duran dan kurtulmuşuz bari. #
© copyright 2005 - 2026