bugün

fenerbahçe

Samsun maçındaki penaltı pozisyonu diyelim ki penaltı değil ve hakemin kararı doğru olsun. Canım ciğerim; geçen yıl Mertens'in oscarlık atlayışı için Cinconlular niye zırladı o vakit? Neymiş efendim; rakip takım maçtan bu yüzden değil de Ali Koç istedi diye çekilmiş. Her koşul ve şartta mağduriyet uydurmanız ilginçimsi. Hükmen aldığınız yetmiyor, mağdurum da mağdurum diye ortalıkta geziyorsunuz. Fenerbahçe ile aşık atamazsınız. Sizin anlamadınız şeyi söyleyeyim: 11 senedir şampiyon olamadığı halde ve bunca başarısızlığa rağmen nasıl oluyor da Fenerbahçe'nin isminin önüne geçemiyoruz biz, diye çıldırıyorsunuz. Sebebi basit: Biz ülkeyi kuran neferlerden biriyiz, siz Fransız Sion Derneği'nin parasıyla babası Osmanlı Ataşesi olan bir burjuva çocuğunun kurduğu takımsısınız da onun için. Gerçekler acıdır, insanın canını acıtır.

Fenerbahçe'yi konuşmadan edemezsiniz; Çünkü suçluluk psikolojisi böyle işler, Muhteşem Beşli ile Cincon himmeti dişler,
Ekmeğini verir Maydonoz Dönerli Meritkingler,
Hakan okur okyanus ötesinden Arif üfler :-).
© copyright 2005 - 2026