bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sedat pekmez8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız14
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ismet gurbuz 202418
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- küfreden kız iticiliği7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- lionel messi3
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ankara4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi3
- wine me dine me2
--alıntı başlangıcı--
MAVi KAN – FiRAVUN VE iFRiTLERiN LANETLi SOYU
Cannlar, kendileri üzerine halife olarak gelen cinnilere musallat olup onlarla birleşince, yarı cann, yarı cin hayvan görünümlü melez ırk oluştu.
cannlar cinnler anunnakiler reptilianlar detaylı anlatım linki:
https://x.com/SynergyKend...CEmTu8N5zu_hhU5Q&s=19
Bu ırk daha sonra Adem AS ile birlikte insanlara musallat olup birleşince 3lü melez bir ırk oluştu. Efsanelerde geçen yarı insan yarı hayvan, kanatlı, dev, sözde tanrılar, devler ve Yecüc mecüc diye de bildiğimiz tüm bu yaratıklar insanlar ile birleşerek beden de buldular.
Nuh tufanı öncesi bu üç ırk da birbirini görüyordu. Tümü birden azgınlıkta haddi aşınca Rabbimiz tufan ile hepsini helak etti.
"Adem as neslini korumak için" insanların da DNA sarmallarını düşürerek görüntülerini kapattı.
Nuh tufanından kaçabilen az sayıda melez şu anda soyunu devam ettiriyor ve tekrar bedenlenebilmek için uğraşıyor. firavunlar devrinden beri neslini koruyan bu mavi kan denilen ifrit ırkı insanlara musallat olup, kendi soyuna hizmet eden insanlarla çoğalarak bunu sağlıyorlar.
Bunun yanında başka boyutlardan, önceden kıyameti kopan mars ve benzeri gezegenlerden gelen ifrit ırkları da dünyada yaşam sürdü.
Zülkarneyn as. Tarafından kapatılan boyut kapıları nedeniyle gelirken teknolojilerini getirseler de madde boyutunda getiremediler.
Onun için o teknolojiyi buradaki madde ve materyaller ile yandaşlarının hizmetlerine sunuyorlar.
Bu nedenle onlar da boyut kapılarını madde boyutunda tekrar açabilmek için uğraşıyor.
Bunu, son 20 yıldaki yüzlerce yıla bedel teknolojik gelişmeye bakarak anlayabilirsiniz.
Bir yandan bedenlenebilmek için insan ve hayvan DNA ları ile uğraşıyor, GDO, klonlama ve bildik bilmedik bir sürü yöntem ile mutasyona uğratmaya çalışıyorlar,
Bir yandan da iklim değişiklikleri yolu ile buzulların eritilmesi, metan gazının arttırılması, güneşin perdelenmesi ve ozon katmanın yok edilmesi için çalışarak kapatılan kapıları tekrar açmak istiyorlar.
Bu varlıkların bedenlendiğinde metan soluması gerektiğini not edelim.
Tüm bunlar çok uzak olmayan bir gelecekte gerçekleşecek çünkü iman edenler gaflet içinde derin bir uykuda günlük meseleler ve kişisel konforları için uğraşırken, iblis ve orduları ile ona tabi olanlar canla başla çalışıyor.
Neden Mars'ta koloni kurmak istiyorlar sizce?
Şeytan ve orduları tüm bunları madde boyutunda gerçekleştirmeyi başaracaklar.
Hz. Kuranda tabir edildiği şekilde yecüc ve mecüc dağlardan tepelerden yağmur gibi inecek. Kimse önlerinde duramayacak.
işte o zaman gaflet içindeki kullar için çok geç olmuş olacak.
--alıntı sonu--
alıntılanan link:
https://x.com/SynergyKend...4M5fCVlbTzw8DR6w&s=19
MAVi KAN – FiRAVUN VE iFRiTLERiN LANETLi SOYU
Cannlar, kendileri üzerine halife olarak gelen cinnilere musallat olup onlarla birleşince, yarı cann, yarı cin hayvan görünümlü melez ırk oluştu.
cannlar cinnler anunnakiler reptilianlar detaylı anlatım linki:
https://x.com/SynergyKend...CEmTu8N5zu_hhU5Q&s=19
Bu ırk daha sonra Adem AS ile birlikte insanlara musallat olup birleşince 3lü melez bir ırk oluştu. Efsanelerde geçen yarı insan yarı hayvan, kanatlı, dev, sözde tanrılar, devler ve Yecüc mecüc diye de bildiğimiz tüm bu yaratıklar insanlar ile birleşerek beden de buldular.
Nuh tufanı öncesi bu üç ırk da birbirini görüyordu. Tümü birden azgınlıkta haddi aşınca Rabbimiz tufan ile hepsini helak etti.
"Adem as neslini korumak için" insanların da DNA sarmallarını düşürerek görüntülerini kapattı.
Nuh tufanından kaçabilen az sayıda melez şu anda soyunu devam ettiriyor ve tekrar bedenlenebilmek için uğraşıyor. firavunlar devrinden beri neslini koruyan bu mavi kan denilen ifrit ırkı insanlara musallat olup, kendi soyuna hizmet eden insanlarla çoğalarak bunu sağlıyorlar.
Bunun yanında başka boyutlardan, önceden kıyameti kopan mars ve benzeri gezegenlerden gelen ifrit ırkları da dünyada yaşam sürdü.
Zülkarneyn as. Tarafından kapatılan boyut kapıları nedeniyle gelirken teknolojilerini getirseler de madde boyutunda getiremediler.
Onun için o teknolojiyi buradaki madde ve materyaller ile yandaşlarının hizmetlerine sunuyorlar.
Bu nedenle onlar da boyut kapılarını madde boyutunda tekrar açabilmek için uğraşıyor.
Bunu, son 20 yıldaki yüzlerce yıla bedel teknolojik gelişmeye bakarak anlayabilirsiniz.
Bir yandan bedenlenebilmek için insan ve hayvan DNA ları ile uğraşıyor, GDO, klonlama ve bildik bilmedik bir sürü yöntem ile mutasyona uğratmaya çalışıyorlar,
Bir yandan da iklim değişiklikleri yolu ile buzulların eritilmesi, metan gazının arttırılması, güneşin perdelenmesi ve ozon katmanın yok edilmesi için çalışarak kapatılan kapıları tekrar açmak istiyorlar.
Bu varlıkların bedenlendiğinde metan soluması gerektiğini not edelim.
Tüm bunlar çok uzak olmayan bir gelecekte gerçekleşecek çünkü iman edenler gaflet içinde derin bir uykuda günlük meseleler ve kişisel konforları için uğraşırken, iblis ve orduları ile ona tabi olanlar canla başla çalışıyor.
Neden Mars'ta koloni kurmak istiyorlar sizce?
Şeytan ve orduları tüm bunları madde boyutunda gerçekleştirmeyi başaracaklar.
Hz. Kuranda tabir edildiği şekilde yecüc ve mecüc dağlardan tepelerden yağmur gibi inecek. Kimse önlerinde duramayacak.
işte o zaman gaflet içindeki kullar için çok geç olmuş olacak.
--alıntı sonu--
alıntılanan link:
https://x.com/SynergyKend...4M5fCVlbTzw8DR6w&s=19
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar