bugün

esnaf vergi ödesin diye kartla alışveriş yapmak

bir yıldır yaptığım eylem.
20 liralık bişey alsam bile kartla alıyorum.
bana sinir olduklarına eminim hiç umrumda değil.
maaşım şubat-mart ayından itibaren gelir vergisi diye düşmeye , esnafta zamma başlıyor, bir bakiyorum kuşa dönmüş para.
yeter herkes ödesin vergisini.
© copyright 2005 - 2026