bugün

takdir alamadim diye aglayan ogrenci

artık olmayan bir öğrenci türüdür. Türkiye'deki eğitim sistemi öyle bir hâl almıştır ki takdir belgesi almak için artık karnedeki bütün notların beş olması gerekmektedir. Bizim dönemde (15 yıl önce) iyi karnelerimiz olmasına rağmen bir teşekkür belgesine hasretken şimdi bütün öğrenciler 'takdir aldım', 'teşekkür aldım' diye hava atmaktadır. Sinirlenilesi bir durumdur.
© copyright 2005 - 2026