bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- kıskanmak7
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- venezuela2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- amerika birleşik devletleri4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- türkiye7
- 2026 dünya kupası23
- m r e r e c t o5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- haitinin gol atmış olması5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- ona bir cümle bırak2
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
https://www.youtube.com/watch?v=qFYiwwXQI84
sıradan normalleşen türkiye budur.
geri dönüş mü?
geri dönüş yok. bu ülke bunu yaşamayı tercih etti. akp gitse bunlar yaşanmayacak mı sanıyorsunuz? iktidar, rejim, sistem değişse bu insanlık dışı örnekler bitecek mi sanıyorsunuz?
ne bileyim...
milyarlık ihale alanlar ama vergi vermeyenler "aaa yaptığımız çok ayıp" diye vergi mi verecekler?
sistem "artık değişti, vergi verin" mi diyecek?
sokakta elini kolunu sallayarak gezen suçlular "artık suç işlemeyelim, kanunlara saygılı vatan olalım" mı diyecek?
bunları sokağa salan yargı bu suçluların ağzına acı biber mi sürecek?
rüşvet yiyen, haksız kazanç elde eden, liyakatsiz, eğitimsiz, sorumluluk sahibi olmayanlar, 3-5 maaş alanlar olmayacak mı sanıyorsunuz?
tüm bunların hesabını soracak bir sistem yok.
tüm bu insanlığa uymayan davranışları toplasanız koyacak hapishane yok.
tüm bu sistemi çürütenlerin yerine koyacağınız sistemi işler hale getirecek yetişmiş personeliniz yok.
en acı olan da tüm bu utanç durumlarının ortadan kalkmasını talep edecek, kalite algısı oluşmuş ve etik ile ahlak değerleri çerçevesinde sosyal sorumlulukla bir arada yaşam kültürünü içselleştirmiş, kanun ve yasalara saygılı yeterli çoğunlukta vatandaşlar/yurttaşlarımız yok.
sosyolojik olarak zarar analizi yapmadan çare üretemeyiz.
ekranlara bakın, bazı aptallar ekonomik kriz diye sayıklıyor. senaryolar çareler sunuyor...
yaşanan ekonomik sorunların ülke olarak her alanda toplumsal çöküş-dejenerasyonun nedeni olarak görüyor.
ülkenin ne ekonomik, ne anayasa, ne de rejim sorunu vardır.
yaşanılanların kaynağı ne kanunların yetersizliği, yasaların uygulanmaması, ne ekonomik ne ideoloji-rejim, ne de din veya politika-parti sorunudur.
hiç bir yasa, hiç bir rejim, hiç bir satın alma gücü (buna din, dil, ırk, kültür, aile toplum da ekleyin) sizi kanunlara, çevreye, kurumlara, aileye karşı sorumlu ahlak ve etik değerleri olan vatandaş-yurttaş (insan) yapmaz.
sıradan normalleşen türkiye budur.
geri dönüş mü?
geri dönüş yok. bu ülke bunu yaşamayı tercih etti. akp gitse bunlar yaşanmayacak mı sanıyorsunuz? iktidar, rejim, sistem değişse bu insanlık dışı örnekler bitecek mi sanıyorsunuz?
ne bileyim...
milyarlık ihale alanlar ama vergi vermeyenler "aaa yaptığımız çok ayıp" diye vergi mi verecekler?
sistem "artık değişti, vergi verin" mi diyecek?
sokakta elini kolunu sallayarak gezen suçlular "artık suç işlemeyelim, kanunlara saygılı vatan olalım" mı diyecek?
bunları sokağa salan yargı bu suçluların ağzına acı biber mi sürecek?
rüşvet yiyen, haksız kazanç elde eden, liyakatsiz, eğitimsiz, sorumluluk sahibi olmayanlar, 3-5 maaş alanlar olmayacak mı sanıyorsunuz?
tüm bunların hesabını soracak bir sistem yok.
tüm bu insanlığa uymayan davranışları toplasanız koyacak hapishane yok.
tüm bu sistemi çürütenlerin yerine koyacağınız sistemi işler hale getirecek yetişmiş personeliniz yok.
en acı olan da tüm bu utanç durumlarının ortadan kalkmasını talep edecek, kalite algısı oluşmuş ve etik ile ahlak değerleri çerçevesinde sosyal sorumlulukla bir arada yaşam kültürünü içselleştirmiş, kanun ve yasalara saygılı yeterli çoğunlukta vatandaşlar/yurttaşlarımız yok.
sosyolojik olarak zarar analizi yapmadan çare üretemeyiz.
ekranlara bakın, bazı aptallar ekonomik kriz diye sayıklıyor. senaryolar çareler sunuyor...
yaşanan ekonomik sorunların ülke olarak her alanda toplumsal çöküş-dejenerasyonun nedeni olarak görüyor.
ülkenin ne ekonomik, ne anayasa, ne de rejim sorunu vardır.
yaşanılanların kaynağı ne kanunların yetersizliği, yasaların uygulanmaması, ne ekonomik ne ideoloji-rejim, ne de din veya politika-parti sorunudur.
hiç bir yasa, hiç bir rejim, hiç bir satın alma gücü (buna din, dil, ırk, kültür, aile toplum da ekleyin) sizi kanunlara, çevreye, kurumlara, aileye karşı sorumlu ahlak ve etik değerleri olan vatandaş-yurttaş (insan) yapmaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar