bugün
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cemevinde hain kemal sloganları8
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- ona bir şey söyle9
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- kemalistler9
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
ne zaman sona ereceği kestirilemeyen dönemdir. takım tutar gibi parti tutan zihniyet bitmedikçe daha uzun bir süre bu dönem devam edecek gibi görünüyor. bu zihniyetteki bazı insanlar var ki bu dönemde yolsuzluk, terör, ekonomi dibe vursa da hükümet yalakalığı yapmaya devam edecek. bana dokunmayan yılan bin yaşasın kafasıyla başımıza gelen olumsuzları görmezden gelmek nasıl bir cahilliktir(!) bu hükümete karşı tavır almak için illa kendi şehrimizde de mi bir reyhanlı olayının yaşanması mı gerekiyor?! herkes sağduyulu ve ben değil biz odaklı düşünse neler değişmez ki... (bkz: reyhanlı dan sonra inatla akp yi desteklemek) edit: imla.
akplilerin faili meçhulları aydınlatıyoruz diye övündüğü dönemdir.
ama ne yazık ki öyle bir dönemdeyiz ki her ölenin arkasından nasıl öldüğü tartışması yapılmakta.
adana'da görev yapan polis: atıldı mı, düştü mü, atladı mı?
*ali ismail korkmaz: öldü mü, arkadaşları mı öldürdü, polis mi öldürdü?
*ethem sarısülük: kendi mi öldü polis mi öldürdü, kim vurduya mı gitti?
Abdullah cömert: nasıl öldü?
*berkin elvan: kim vurdu boş sokakta, nasıl oldu?
*Ahmet atakan: düştü mü, itildi mi, gaz bombası fişeği mi?
bunlardan ayrı olarak daha bunlara ekleyebileceğimiz bazı hususlar da var. bazı isimlerin önünde ise yıldız* işareti var. onlar görüntülü olan. bundan yıllar önce insanlar öldürülür bırakılır kimse görmezdi bilmezdi. şimdi her şey ortada ama hala bu cinayetler faili meçhullaştırılmaya çalışılıyor. birbirini tutmayan raporlar, giden görüntüler, kaçan insanlar.
özetle: Türkiye'nin karanlık dönemlerinden biridir.
ama ne yazık ki öyle bir dönemdeyiz ki her ölenin arkasından nasıl öldüğü tartışması yapılmakta.
adana'da görev yapan polis: atıldı mı, düştü mü, atladı mı?
*ali ismail korkmaz: öldü mü, arkadaşları mı öldürdü, polis mi öldürdü?
*ethem sarısülük: kendi mi öldü polis mi öldürdü, kim vurduya mı gitti?
Abdullah cömert: nasıl öldü?
*berkin elvan: kim vurdu boş sokakta, nasıl oldu?
*Ahmet atakan: düştü mü, itildi mi, gaz bombası fişeği mi?
bunlardan ayrı olarak daha bunlara ekleyebileceğimiz bazı hususlar da var. bazı isimlerin önünde ise yıldız* işareti var. onlar görüntülü olan. bundan yıllar önce insanlar öldürülür bırakılır kimse görmezdi bilmezdi. şimdi her şey ortada ama hala bu cinayetler faili meçhullaştırılmaya çalışılıyor. birbirini tutmayan raporlar, giden görüntüler, kaçan insanlar.
özetle: Türkiye'nin karanlık dönemlerinden biridir.
dini argümanların, makarnanın ve kömürün türk siyasetine damgasını vurduğu dönemdir.
AKP DÖNEMi, NAMUSSUZLUK, ŞEREFSiZLiK, iKi YÜZLÜLÜK, KAHPELiK, HAiNLiK GiBi, MiLLETiN BiRLiĞiNi DiRLiĞiNi TEHDiT EDEN, HER TÜRLÜ AHLAKSıZ DAVRANıŞLARA DEĞER KAZANDıRAN BiR ANLAYıŞıN HÜKÜM SÜRDÜĞÜ DÖNEM OLARAK TARiH KiTAPLARıNDA YERiNi ALACAKTıR!
kar mevsimine rağmen bu dönemde gece şimşek çakmış ve gök gürültüsü olmuştur.
ülkemizin en güzel dönemi olmuştur.
dış borcun 3 katına çıktığı, kamu kurum ve kuruluşlarına liyakat a bakılmaksızın yetersiz insanların en üst makamlara getirildiği, siyasetçileri için rüşvet iddialarının ciddi bir boyuta ulaştığı, bakanının 700.000 liralık saat taktığı, yargının tarafsızlığını kaybettiği, bu milletin a... koymaktan bahsedenlerin milyarca liralık ihaleler aldığı diğer taraftan bu kendini dindar gösteren hükümet zamanında zinanın suç olmaktan çıktığı, 70 yaşında kelli felli adamların 15 yaşındaki kızı taciz edip adli tıp tan leyhlerine rapor aldığı, oruç tutma oranının, namaz kılma oranının düştüğü, kaçak sigara, esrar bonzai gibi maddelerinin kullanımında rekor bir artış ve yaygınlaşma olduğu dönemdir.
eskiden farklı bir dönemdir.
onlardan önce sözlükte, arkadaş çevresinde ya da forumlarda metal grupları tartışır, film ve dizilerden bahseder, çeşitli çeşitli konular konuşurduk. bu götoşlar iktidara geldikten sonra gecemiz gündümüz şiddet, ölüm, kan, gerginlik, bölünmüşlük, hayatı pamuk ipliğine bağlı yaşamak ve kuru kuru sikilmekle doldu.
evden çıktığımızda annemize babamıza on kere telefon etmek zorunda kalıyoruz. bugün evden işe giden kardeşinin akşama dönme garantisi yok. hayatının garantisi yok. eskiden de yoktu. belki seksenler öncesi döneminde vardı.
tüm bu olanları büyüyen ekonomiye tercih eden herkese o büyüyen kalkan ekonomi girsin.
onlardan önce sözlükte, arkadaş çevresinde ya da forumlarda metal grupları tartışır, film ve dizilerden bahseder, çeşitli çeşitli konular konuşurduk. bu götoşlar iktidara geldikten sonra gecemiz gündümüz şiddet, ölüm, kan, gerginlik, bölünmüşlük, hayatı pamuk ipliğine bağlı yaşamak ve kuru kuru sikilmekle doldu.
evden çıktığımızda annemize babamıza on kere telefon etmek zorunda kalıyoruz. bugün evden işe giden kardeşinin akşama dönme garantisi yok. hayatının garantisi yok. eskiden de yoktu. belki seksenler öncesi döneminde vardı.
tüm bu olanları büyüyen ekonomiye tercih eden herkese o büyüyen kalkan ekonomi girsin.
akp döneminde olmuştur.
göze "batan" dönemdir.
pek çoğunun daha etli yerlerine batan dönemdir. yazık ki pek azı acısını hissededecek derecede gelişmiş bir sinir sistemine sahip.
(bkz: akp seçmeni)
(bkz: akp seçmeni)
akpliler, kendi propaganda dizileri olan kurtlar vadisini pek severler. genelde mhp'den akp'ye geçenlerin, bilhassa gençlerin çoğu kv sayesinde "gerçekleri" (!) gördüklerini düşünerek akpli oldular. zaten şu son nesil, ya "çapulcu", ya "hüloğ". o kadar politize oldular.
o yüzden vereceğim örneği en iyi onlar anlayacaktır. polat'ın baron olmasıdır akp dönemi. (köstebek filmini yahut kitabını çoğunuz bilmez, köstebek örneğini veremiyorum.) yani birisini gizli odaklar devreye sokup tepeye çıkarttı ve tepeden çökertti ülkeyi. ama biz bunu, "iyi adam, kötü adamları öldürdü" olarak izledik. (o mafya babalarının iyi olduğunu söylemiyorum, benzetme yapıyorum sadece.)
aynı o dizideki gibi, ama "aslanbey'in" dediği gibi, satır aralarını okuyarak, okuduğunu tersten yorumlayarak, aslında bizi bir dünya lideri tiyatrosuyla kandırdıklarını anlıyorsun. tabii arada birileri "deli hikmet" gibi çıkıp bir oyun döndüğünü anlıyor ama işin içinde olmadığından tam konduramıyor. o yüzden millet de o gerçeği söyleyenlerle "deli" diye, "komplocu" diye dalga geçiyor.
ve o "deli hikmet"ler, birilerinin gözüne battığı için, milleti uyandırmasınlar diye, hep susturuldular, hep engellendiler.
bu arada, dikkatinizi çekerim : yaşı genç olanların "rıza baba" olarak bildiği zafer ergin, baron iken "büyük ortadoğu projesi"ni savunuyordu.
o yüzden vereceğim örneği en iyi onlar anlayacaktır. polat'ın baron olmasıdır akp dönemi. (köstebek filmini yahut kitabını çoğunuz bilmez, köstebek örneğini veremiyorum.) yani birisini gizli odaklar devreye sokup tepeye çıkarttı ve tepeden çökertti ülkeyi. ama biz bunu, "iyi adam, kötü adamları öldürdü" olarak izledik. (o mafya babalarının iyi olduğunu söylemiyorum, benzetme yapıyorum sadece.)
aynı o dizideki gibi, ama "aslanbey'in" dediği gibi, satır aralarını okuyarak, okuduğunu tersten yorumlayarak, aslında bizi bir dünya lideri tiyatrosuyla kandırdıklarını anlıyorsun. tabii arada birileri "deli hikmet" gibi çıkıp bir oyun döndüğünü anlıyor ama işin içinde olmadığından tam konduramıyor. o yüzden millet de o gerçeği söyleyenlerle "deli" diye, "komplocu" diye dalga geçiyor.
ve o "deli hikmet"ler, birilerinin gözüne battığı için, milleti uyandırmasınlar diye, hep susturuldular, hep engellendiler.
bu arada, dikkatinizi çekerim : yaşı genç olanların "rıza baba" olarak bildiği zafer ergin, baron iken "büyük ortadoğu projesi"ni savunuyordu.
toplum içindeki kutuplaşmanın en uç noktaya ulaştığı dönemdir.
ülke tarihinin, hukuksuzluğuyla, siyasetiyle, medyasıyla, dış ilişkileriyle, şiddetiyle, ekonomisiyle en karanlık, en berbat, en rezil dönemidir. elbet bir gün bu sıkıntılı süreç bitecek ama bu travmalarla dolu dönemin etkisini milet kolay kolay üzerinden atamayacaktır.
ülke tarihinin, hukuksuzluğuyla, siyasetiyle, medyasıyla, dış ilişkileriyle, şiddetiyle, ekonomisiyle en karanlık, en berbat, en rezil dönemidir. elbet bir gün bu sıkıntılı süreç bitecek ama bu travmalarla dolu dönemin etkisini milet kolay kolay üzerinden atamayacaktır.
eskiden sadece babam calisirdi. emekli maaslari yoktu, ben calismazdim. her sene tatile gider bir suru sey alirdik.
artik bi emekli maasi, bir kira ve iki maasla zor geciniyoruz. faturalar ve market giderlerinden sonra ele bir sey kalmiyor.
sahsi tek harcamam kozmetik, oyun be kitap.
artik bi emekli maasi, bir kira ve iki maasla zor geciniyoruz. faturalar ve market giderlerinden sonra ele bir sey kalmiyor.
sahsi tek harcamam kozmetik, oyun be kitap.
(bkz: yükselme dönemi)
o da bir şey mi, bunlar 1890'da bile yoktu. akp getirdi hepsini.
herkesi birbirine dusurmus bir donemdir. tayyip in kisiliginde var kahpelik.
Cinayetlerin ,tecavüzlerin, ve işsizliğin ve de uyuşturucu ticaretinin arttıkça arttığı dönem. Buna dur denilmeli.
ülke o kadar iyi ki hergün rahatlıkla orgazm olabiliyorum teşekkürler akp.
gelecekte ''zulüm devri'' olarak adlandırılacak dönem.
1923 yılında kurulan cumhuriyetin en karanlık dönemidir.
türkiye tarihinin en karanlık dönemi.
Gerileme dönemi. Hemde koşarak gerilediğimiz dönem.
Cehennem edasıyla yandığımız işkencelerle yaralandığımız baskılarla ezildiğimiz dönem falan desem onaylıcak herifler var utanın be hiç bugün ki kadar kapsayıcı bir devletimiz oldumu cumhuriyetten bugüne.
Bitmeyen dönem bi kanuni dönemi bi akp dönemi bitmiyor abi .
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar