bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yazarların iyi olduğu konular9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- true nun çaylak olması9
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- feminist sloganı2
- neden herkes evleniyor hala2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- velvet26
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kemalist dünya19
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- dedehatun'un elleri2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- 2026 dünya kupası25
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
bugün ekşi sözlükte yer alan başlık..
yalnız bir farkla: sevda Demirel'in açıklamasında Afganistan ibaresi yer almıyor. bunu ekşi deki eleman kendi söylemiş. kadın, idam talebi adına; şeriat gelse bile razıyım mealinde bir açıklama yapmış. bu eleman da şeriat lafzı geçiyor diye konuyu Afganistan'a hamletmiş. ama kazın ayağı öyle değil. burda bir gerçeği ifade etmek şart oldu. o da şu;
Afganistan;
ehli sünnet Vel cemaat ulemasının başı bizim de mezhebine tabi bulunduğumuz, devrinde yaşadığı emevilere ve abbasilere boyun eğmeyen, teklif ettikleri fetva makamını, kadılığı ve şeyhül islamlığı, sırf o günün bu adını zikrettiğim siyasi devlet otoritesi olan rejimi, kuran ve sünnete uymadığı ve keyfi uygulamalarla dini saptırdığı için kabul etmeyen ve bu uğurda zındanlarda süründürülen, kırbaçlanan ve en nihayetinde de zehirlenerek şehid edilen ö Z b e ö z t ü r k olan Numan bin sabit ismi ve meşhur olan künyesiyle imam-ı azam Ebu Hanife-i kûfi (rahmetullahi aleyh) (Hanife kızının ismi / kûfi: ırak küfe şehrinde ikamet eden) tarafınca kurulan Hanefi mezhebine göre Afganistan şeriat devleti değildir. evet değildir. kendileri kendi rejimlerine hangi adı koyarlarsa koysunlar Afganistan bir şeriat devleti değildir. bunu en baştan belirtelim. neden?
1- afyon ticareti yapan bir devlet şeriat devleti olamaz..
2- ehli sünnet itikadı ve 4 mezhep imamlarının fetvalarına göre islam dininde "militan islamcılığı / fundamentalist / terörist eylem yapan ve suçsuz günahsız masum sivil halkı çeşitli şekillerde katleden bir devlet: adına islam emirliği bile dese asla ve asla şeriat devleti değildir. olsa olsa terör devletidir.
3- Afganistan ülkesinde bazı kadınları keyfine göre ama şeriat adı altında linç eden katleden zalim bir ülkedir. böyle bir devlet asla şeriat devleti olamaz.
daha sayılacak madde çok, kısa tuttum..
Afganistan kendi tanımına göre;
Taliban'ın ideolojisi; Diyubendi köktendinciliği ve militan islamcılığın, Peştunvali olarak bilinen Peştun sosyal ve kültürel normlarıyla birleştirilmesine dayanan "yeni" bir şeriat hukuku biçimi olarak tanımlanmıştır.
https://tr.m.wikipedia.or...mlanm%C4%B1%C5%9Ft%C4%B1r.
ışid yada daeş in farklı bir versiyonudur hepsi bu. usame bin ladine talibanı kurduran ise cıa ve amerikadır. bizdeki fetö yapılanmasında olduğu gibi. Türkiye'de bazıları - bunu özellikle yapanların dışında - bir kısmı da cahilane bu söyleme alet oluyor ki esas amaç Türkiye'ye idam gelmesin. evet açık açık söylüyorum burdan Türkiye'de bir kesim sırf idam gelmesin diye milleti şeriatla korkutmak adına Afganistan örneğini veriyor. ama yemezler. yoookk, Afganistan bir seriat devleti değildir..
#idam şart........
yalnız bir farkla: sevda Demirel'in açıklamasında Afganistan ibaresi yer almıyor. bunu ekşi deki eleman kendi söylemiş. kadın, idam talebi adına; şeriat gelse bile razıyım mealinde bir açıklama yapmış. bu eleman da şeriat lafzı geçiyor diye konuyu Afganistan'a hamletmiş. ama kazın ayağı öyle değil. burda bir gerçeği ifade etmek şart oldu. o da şu;
Afganistan;
ehli sünnet Vel cemaat ulemasının başı bizim de mezhebine tabi bulunduğumuz, devrinde yaşadığı emevilere ve abbasilere boyun eğmeyen, teklif ettikleri fetva makamını, kadılığı ve şeyhül islamlığı, sırf o günün bu adını zikrettiğim siyasi devlet otoritesi olan rejimi, kuran ve sünnete uymadığı ve keyfi uygulamalarla dini saptırdığı için kabul etmeyen ve bu uğurda zındanlarda süründürülen, kırbaçlanan ve en nihayetinde de zehirlenerek şehid edilen ö Z b e ö z t ü r k olan Numan bin sabit ismi ve meşhur olan künyesiyle imam-ı azam Ebu Hanife-i kûfi (rahmetullahi aleyh) (Hanife kızının ismi / kûfi: ırak küfe şehrinde ikamet eden) tarafınca kurulan Hanefi mezhebine göre Afganistan şeriat devleti değildir. evet değildir. kendileri kendi rejimlerine hangi adı koyarlarsa koysunlar Afganistan bir şeriat devleti değildir. bunu en baştan belirtelim. neden?
1- afyon ticareti yapan bir devlet şeriat devleti olamaz..
2- ehli sünnet itikadı ve 4 mezhep imamlarının fetvalarına göre islam dininde "militan islamcılığı / fundamentalist / terörist eylem yapan ve suçsuz günahsız masum sivil halkı çeşitli şekillerde katleden bir devlet: adına islam emirliği bile dese asla ve asla şeriat devleti değildir. olsa olsa terör devletidir.
3- Afganistan ülkesinde bazı kadınları keyfine göre ama şeriat adı altında linç eden katleden zalim bir ülkedir. böyle bir devlet asla şeriat devleti olamaz.
daha sayılacak madde çok, kısa tuttum..
Afganistan kendi tanımına göre;
Taliban'ın ideolojisi; Diyubendi köktendinciliği ve militan islamcılığın, Peştunvali olarak bilinen Peştun sosyal ve kültürel normlarıyla birleştirilmesine dayanan "yeni" bir şeriat hukuku biçimi olarak tanımlanmıştır.
https://tr.m.wikipedia.or...mlanm%C4%B1%C5%9Ft%C4%B1r.
ışid yada daeş in farklı bir versiyonudur hepsi bu. usame bin ladine talibanı kurduran ise cıa ve amerikadır. bizdeki fetö yapılanmasında olduğu gibi. Türkiye'de bazıları - bunu özellikle yapanların dışında - bir kısmı da cahilane bu söyleme alet oluyor ki esas amaç Türkiye'ye idam gelmesin. evet açık açık söylüyorum burdan Türkiye'de bir kesim sırf idam gelmesin diye milleti şeriatla korkutmak adına Afganistan örneğini veriyor. ama yemezler. yoookk, Afganistan bir seriat devleti değildir..
#idam şart........
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar