bugün

nokia n99i

Eskilerin Çin malı telefonu.

Halihazırda telefonum varken bunu da sırf TV var diye almıştım.

Kalitesiz bir kamerası vardı ama, Ücretsiz TV özelliği mevcuttu.

Anteni açıyordum; her yerden internetsiz ATV, show, kanal d, kral TV her şey izleniyordu.

Çift hat özelliği de vardı ama hiç kullanmadım.
Çok uzun ömürlü değildi.
© copyright 2005 - 2026