bugün
- türk kızı egosu6
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- güzel huylu kezo4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- tramer kaydı olan kız4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- imdat arkadaşlar2
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- toz yumrususun unutma2
- kemal kılıçdaroğlu19
- pkk nasıl biter5
- yargıcı3
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- dünya11
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bidat2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- amerika birleşik devletleri5
- futbol17
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
ateist deist agnostik pagan materyalist ve bilumum tapınakçı farmason düzenbazın eseri dinsizlik felsefesi üzerine kurulu sistemin günümüzdeki adı olan modernite, bıraksın islamın yakasını da 7. yyıl araplarını kapsayan dinini eleştirmesin o zaman. öyle ya madem o dönemin araplarına uygun. bakın siz söylüyorsunuz bunu, ben söylemiyorum..
madem o dönemin araplarına uygundu da bugünkü modernite anlayışını ölçü alarak neden bu yeni yetme tıfıl dinsiz temanın itibar suikastına çanak tutuyor bu dinsizler? veya diğerleri. şayet dediğiniz gibi olsaydı dahi o günün normlarında toplumsal ve yaşamsal düzlemde gayet etik ve ahlaki olan ve toplumca normal karşılanan evlilik yaşı niye bugün size batıyor? kaldıki gerçek de o değil halbuki. iftira. nedenini ben söylüyeyim;
çünkü dine düşmanlar. ve ellerinde başka argüman yok. toplum nazarında islamı kuranı hadisleri sünneti Hz peygamberi ve itibarını, yüce allahı karalayarak, iftira ederek, kötüleyerek, dinsizliklerine kılıf arıyorlar. inkarlarına bahane arıyorlar. suçu kendi üzerlerinden atmaya uğraşıyorlar. çünkü kötülemeye çalıştıkları şey kendi kâfir çirkef azgın nefislerinin yandaşı ve paydaşı değil. yoo önemli değil. isteyen istediği kadar gavur olsun isterse. herkes kendi namı hesabına uğraşır. kendi kuyusunu kazar. kendi cehennemini hazırlar. ne yani sanki bu herifler bi taraflarını yırtarcasına, kimi zamanda alçakçasına saldırınca iman ortadan mı kalkıyor? din mi ortadan kalkacak? islamı mı engelleyecekler? müslümanları mı azaltacaklar? yanıt e şıkkı. hayır. hiçbiri. bunlar sadece aklı çalışmayan insanları aldatabilir. bunlar ancak kendilerine benzeyen ve gavur ve kâfir olmaya özenen ve uğraşan cahillerin, çoluk çocuğun aklını çelebilir. cenabı hakkın iman nuru yeryüzüne dağılmış ve halen dağılmakta. küfrün karanlığı yayılsa nolcakki. küfür imanı boğamaz. Allah nurunu tamamlayacak. hatta ve hatta siyonizmin üstün gayretleri neticesi batıya benzeyen ve islam'dan uzak yaşayan türk toplumu, islam'a sahip çıkmasa dahi bu böyle olacak. yüce allahın vaadi var çünkü, "siz yaşamazsanız, Allah yerinize başka bir millet getirir.." eninde sonunda Allah yeryüzüne tevhidini hakim kılacak. sizin nefesiniz bunu söndürmeye yetmez lan oğlum dinsizler, allahın verdiği nefesi boşa tüketmeyin, boşu boşuna debelenmeyin...
siz oturun bütün gün, müslümanlar şöyle müslümanlar böyle oynayın durun. nasıl olsa elinizde done çok. örnek çok. çünkü müslümanların günahları çok. şikayet edin durun. şöyle yiyorlar böyle çalıyorlar diye. ya niye şikayet ediyorsunuz, bu müslümanları bu hale siz getirmediniz mi?. islamı vicdanlara hapsederek şer'i hukuku ve ahlakı ortadan kaldırarak meydanı şeytanlara terk etmediniz mi?. müslümanlar da maddeci materyalistlere benzedi, nefsinin arzularının menfaatlerinin esiri birer batılı oldu çıktı işte ne güzel. her yol Paris oldu. her türlü günah mübah ve serbest değil mi? ee peki işte bu aranan ve özlenen özgürlük ve demokrasi, batılı gerçek ve ileri demokrasi değil mi? evet öyle işte.. ee daha niye şikayet ediyorsunuz ki? öyle yani..
madem o dönemin araplarına uygundu da bugünkü modernite anlayışını ölçü alarak neden bu yeni yetme tıfıl dinsiz temanın itibar suikastına çanak tutuyor bu dinsizler? veya diğerleri. şayet dediğiniz gibi olsaydı dahi o günün normlarında toplumsal ve yaşamsal düzlemde gayet etik ve ahlaki olan ve toplumca normal karşılanan evlilik yaşı niye bugün size batıyor? kaldıki gerçek de o değil halbuki. iftira. nedenini ben söylüyeyim;
çünkü dine düşmanlar. ve ellerinde başka argüman yok. toplum nazarında islamı kuranı hadisleri sünneti Hz peygamberi ve itibarını, yüce allahı karalayarak, iftira ederek, kötüleyerek, dinsizliklerine kılıf arıyorlar. inkarlarına bahane arıyorlar. suçu kendi üzerlerinden atmaya uğraşıyorlar. çünkü kötülemeye çalıştıkları şey kendi kâfir çirkef azgın nefislerinin yandaşı ve paydaşı değil. yoo önemli değil. isteyen istediği kadar gavur olsun isterse. herkes kendi namı hesabına uğraşır. kendi kuyusunu kazar. kendi cehennemini hazırlar. ne yani sanki bu herifler bi taraflarını yırtarcasına, kimi zamanda alçakçasına saldırınca iman ortadan mı kalkıyor? din mi ortadan kalkacak? islamı mı engelleyecekler? müslümanları mı azaltacaklar? yanıt e şıkkı. hayır. hiçbiri. bunlar sadece aklı çalışmayan insanları aldatabilir. bunlar ancak kendilerine benzeyen ve gavur ve kâfir olmaya özenen ve uğraşan cahillerin, çoluk çocuğun aklını çelebilir. cenabı hakkın iman nuru yeryüzüne dağılmış ve halen dağılmakta. küfrün karanlığı yayılsa nolcakki. küfür imanı boğamaz. Allah nurunu tamamlayacak. hatta ve hatta siyonizmin üstün gayretleri neticesi batıya benzeyen ve islam'dan uzak yaşayan türk toplumu, islam'a sahip çıkmasa dahi bu böyle olacak. yüce allahın vaadi var çünkü, "siz yaşamazsanız, Allah yerinize başka bir millet getirir.." eninde sonunda Allah yeryüzüne tevhidini hakim kılacak. sizin nefesiniz bunu söndürmeye yetmez lan oğlum dinsizler, allahın verdiği nefesi boşa tüketmeyin, boşu boşuna debelenmeyin...
siz oturun bütün gün, müslümanlar şöyle müslümanlar böyle oynayın durun. nasıl olsa elinizde done çok. örnek çok. çünkü müslümanların günahları çok. şikayet edin durun. şöyle yiyorlar böyle çalıyorlar diye. ya niye şikayet ediyorsunuz, bu müslümanları bu hale siz getirmediniz mi?. islamı vicdanlara hapsederek şer'i hukuku ve ahlakı ortadan kaldırarak meydanı şeytanlara terk etmediniz mi?. müslümanlar da maddeci materyalistlere benzedi, nefsinin arzularının menfaatlerinin esiri birer batılı oldu çıktı işte ne güzel. her yol Paris oldu. her türlü günah mübah ve serbest değil mi? ee peki işte bu aranan ve özlenen özgürlük ve demokrasi, batılı gerçek ve ileri demokrasi değil mi? evet öyle işte.. ee daha niye şikayet ediyorsunuz ki? öyle yani..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar