bugün

osurdum

Bundan bize ne peki ? Ben de kafede sigara kahve yapıyorum ama yazmıyorum mesela. Kimseyi ilgilendirmiyor çünkü.
Gereksiz bir açıklama.
© copyright 2005 - 2026