ankara

Bir zamanlar şu şarkıyla triplere girip özlediğim şehir. Hiç yaşamamama rağmen gidip geldikten sonra sanki hep orada yarım kalmış bir hikayem varmış gibi hissederdim. Vardı yarım kalan bir şeyler de, neyse. Hadi buyrun o zaman;

https://youtu.be/88ueo871zYo?si=LDgOAjv5L86jr8Cy
© copyright 2005 - 2026