bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
bilgisayar versiyonunun teknik problemden kurtulmadığı iletişim uygulaması.
konsept güzel, fikir güzel, işleyiş güzel, kullanımı da güzel, e işlevi desen o da güzel. ama burnu boktan kurtulmuyor. şöyle ki;
bilgisayarı açıyorsun, zaten direkt otomatik olarak discord açılıyor. what? açılıyor mu gerçekten? hayır tabii ki. mal gibi starting ekranında bekliyor. starting ekranını geçse bile bu sefer de siyah ekranda kalıyor. bazen tamamen böyle kalıyor, hiç açılmıyor. bazen de siyah ekranda kalıp dakikalar sonra açılıyor. kafasına göre takılıyor. tüm dünya üzerinde özellikle bilgisayar oyunculuğu tarafından hemen hemen herkes bu uygulamayı kullanmasına rağmen nasıl böyle ucuz hatalara sahip olabiliyor ki bu? Ulan Skype bile yıllar önce tıkladığın gibi açılıyordu. ama discord'a bir türlü anlam veremedim.
sunucu yoğunluğu falan mı var? olsa bile genişletin sunucularınızı kardeşim. tüm dünya üzerinde milyonlarca kullanıcıya eriştiniz. artık gerekmiyor mu sizce de? ya da benim bilgisayarda mı problem? korsan program falan var, onlar mı bozuyor? ama ne alaka yani ben temiz bilgisayarda da bu sorunları hep yaşadım. bence discord ucuz bir veri protokolü kullanıyor. dakikalar sonra açılmasının tek mantıklı sebebi bu gibi geliyor şuan.
keşke herkes discord kullanmasaydı. güzel program ama vicdansız. sadece kaliteli hizmet vermiyor, ve bir ton güvenlik açığı da mevcut. özellikle link tıklama mevzusu. discord'dan gelen her linke tıklamayın. yoksa makineyi evinizde değil, gökte toplarsınız.
edit: mobil uygulaması kusursuza yakın.
konsept güzel, fikir güzel, işleyiş güzel, kullanımı da güzel, e işlevi desen o da güzel. ama burnu boktan kurtulmuyor. şöyle ki;
bilgisayarı açıyorsun, zaten direkt otomatik olarak discord açılıyor. what? açılıyor mu gerçekten? hayır tabii ki. mal gibi starting ekranında bekliyor. starting ekranını geçse bile bu sefer de siyah ekranda kalıyor. bazen tamamen böyle kalıyor, hiç açılmıyor. bazen de siyah ekranda kalıp dakikalar sonra açılıyor. kafasına göre takılıyor. tüm dünya üzerinde özellikle bilgisayar oyunculuğu tarafından hemen hemen herkes bu uygulamayı kullanmasına rağmen nasıl böyle ucuz hatalara sahip olabiliyor ki bu? Ulan Skype bile yıllar önce tıkladığın gibi açılıyordu. ama discord'a bir türlü anlam veremedim.
sunucu yoğunluğu falan mı var? olsa bile genişletin sunucularınızı kardeşim. tüm dünya üzerinde milyonlarca kullanıcıya eriştiniz. artık gerekmiyor mu sizce de? ya da benim bilgisayarda mı problem? korsan program falan var, onlar mı bozuyor? ama ne alaka yani ben temiz bilgisayarda da bu sorunları hep yaşadım. bence discord ucuz bir veri protokolü kullanıyor. dakikalar sonra açılmasının tek mantıklı sebebi bu gibi geliyor şuan.
keşke herkes discord kullanmasaydı. güzel program ama vicdansız. sadece kaliteli hizmet vermiyor, ve bir ton güvenlik açığı da mevcut. özellikle link tıklama mevzusu. discord'dan gelen her linke tıklamayın. yoksa makineyi evinizde değil, gökte toplarsınız.
edit: mobil uygulaması kusursuza yakın.
Gündemdeki Haberler