bugün

uludede

Bir yazarın hakkında "kendi malum partili yobaz dedemden daha fazla sever sayarım" gibi bir entry girdiğini hatırladığım büyüğümüz.
Benim öyle bir dedem olsa ben de birebir aynısını düşünürdüm. *
© copyright 2005 - 2026