bugün
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- cezayir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- çekya3
- ona bir şey söyle10
- arnavutluk2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- avustralya2
- kolu kıllı kız3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- türk moğol kardeştir3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kemal kılıçdaroğlu18
- iveco daily3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- ahududu2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- anın görüntüsü18
2 Temmuz.
Bak sevgili, bugün 3. yılı. 3. yılı o kutsal mutluluğa merhaba deyişimizin. Sen terk etsen de, ben sandık sandık biriktiriyorum özlemimi. Bir anlamı olmayacak biliyorum senin için. Sebep ve sonuçlar arasında gel-gitler yaşayıp kafa da patlatmıyorum artık. Olanlar ile olması gerekenlere üzülmek her ne kadar elimde olmasa da, düşünmemeye çalışıyorum. Ve ben hala seni unutamıyorum. Enteresan ama benim için bile bir önemi var mı diye düşününce, içinden çıkamıyorum. Ruhunla kutsanan ruhum, bana kayıtsız ruhuna eminim artık bir yabancı. Ben sadece seni yaşıyorum. Ne senden bir şey bekleyerek, ne de bir şey umut ederek. Arzuladıklarım mucizevi bir şekilde sarılsa da bana, kabul edebileceğim bir şey değil artık. Hep derdim ya, ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum.
Bugün kepimi attım. Sensiz. O da koydu. Aynı güne gelmesi de enteresan. Eksik olan sendin. Ve tamamlayamayacak olan da. Kirlendi bazı şeyler. Çocuk gözlerle bakmayı özledim. Ben küçükken babamın"Her şey iyi olacak oğlum"demesini de. Dağ gibi yüreği iki ayda öylesine yoruldu ki.
Bugün 2 Temmuz.
Ne kadar da farklı hayal etmiştim oysa. Boğazımda hala düğümünü çözemediğim ahlarım, eyvahlarım. Ve ben boktan bir durumda bu güzel güne gözyaşlarımı katık ediyorum. Erkeklik eğer söylendiği gibi ağlamamaksa, fahişelerden de beterim. Ama dedim ya ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum. Elimde kalmasına uğraşacağım yegane hazinem o. Yitirmektense yok olmayı seçeceğim yegane hazinem o.
Sağ ol, uzak ol, iyi ol. Beni görmesin gözün, tutmasın elin. Ama her şeye rağmen yaşanacak tek mutluluk varsa onu da benim yerime sen al. Ben sadece onurlu kalabilmeyi istiyorum. Gerisi tanrının lutfudur bana. Affetsin beni. Sızım kahretmelerime sebep olduğu için bağışlasın. Bana onurumu eksik etmediği için ve 2 senemi seninle süslendirdiği için minnettarım O'na. Acım bazen yükünü kaldırmakta zorlanacağım kadar ağır.
Bugün 2 Temmuz.
Kaybettiğim tüm mutluluklar seninle olsun. Canın sağ olsun.
zoraki tanım: bir tarih.
Bak sevgili, bugün 3. yılı. 3. yılı o kutsal mutluluğa merhaba deyişimizin. Sen terk etsen de, ben sandık sandık biriktiriyorum özlemimi. Bir anlamı olmayacak biliyorum senin için. Sebep ve sonuçlar arasında gel-gitler yaşayıp kafa da patlatmıyorum artık. Olanlar ile olması gerekenlere üzülmek her ne kadar elimde olmasa da, düşünmemeye çalışıyorum. Ve ben hala seni unutamıyorum. Enteresan ama benim için bile bir önemi var mı diye düşününce, içinden çıkamıyorum. Ruhunla kutsanan ruhum, bana kayıtsız ruhuna eminim artık bir yabancı. Ben sadece seni yaşıyorum. Ne senden bir şey bekleyerek, ne de bir şey umut ederek. Arzuladıklarım mucizevi bir şekilde sarılsa da bana, kabul edebileceğim bir şey değil artık. Hep derdim ya, ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum.
Bugün kepimi attım. Sensiz. O da koydu. Aynı güne gelmesi de enteresan. Eksik olan sendin. Ve tamamlayamayacak olan da. Kirlendi bazı şeyler. Çocuk gözlerle bakmayı özledim. Ben küçükken babamın"Her şey iyi olacak oğlum"demesini de. Dağ gibi yüreği iki ayda öylesine yoruldu ki.
Bugün 2 Temmuz.
Ne kadar da farklı hayal etmiştim oysa. Boğazımda hala düğümünü çözemediğim ahlarım, eyvahlarım. Ve ben boktan bir durumda bu güzel güne gözyaşlarımı katık ediyorum. Erkeklik eğer söylendiği gibi ağlamamaksa, fahişelerden de beterim. Ama dedim ya ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum. Elimde kalmasına uğraşacağım yegane hazinem o. Yitirmektense yok olmayı seçeceğim yegane hazinem o.
Sağ ol, uzak ol, iyi ol. Beni görmesin gözün, tutmasın elin. Ama her şeye rağmen yaşanacak tek mutluluk varsa onu da benim yerime sen al. Ben sadece onurlu kalabilmeyi istiyorum. Gerisi tanrının lutfudur bana. Affetsin beni. Sızım kahretmelerime sebep olduğu için bağışlasın. Bana onurumu eksik etmediği için ve 2 senemi seninle süslendirdiği için minnettarım O'na. Acım bazen yükünü kaldırmakta zorlanacağım kadar ağır.
Bugün 2 Temmuz.
Kaybettiğim tüm mutluluklar seninle olsun. Canın sağ olsun.
zoraki tanım: bir tarih.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar