bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
2 Temmuz.
Bak sevgili, bugün 3. yılı. 3. yılı o kutsal mutluluğa merhaba deyişimizin. Sen terk etsen de, ben sandık sandık biriktiriyorum özlemimi. Bir anlamı olmayacak biliyorum senin için. Sebep ve sonuçlar arasında gel-gitler yaşayıp kafa da patlatmıyorum artık. Olanlar ile olması gerekenlere üzülmek her ne kadar elimde olmasa da, düşünmemeye çalışıyorum. Ve ben hala seni unutamıyorum. Enteresan ama benim için bile bir önemi var mı diye düşününce, içinden çıkamıyorum. Ruhunla kutsanan ruhum, bana kayıtsız ruhuna eminim artık bir yabancı. Ben sadece seni yaşıyorum. Ne senden bir şey bekleyerek, ne de bir şey umut ederek. Arzuladıklarım mucizevi bir şekilde sarılsa da bana, kabul edebileceğim bir şey değil artık. Hep derdim ya, ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum.
Bugün kepimi attım. Sensiz. O da koydu. Aynı güne gelmesi de enteresan. Eksik olan sendin. Ve tamamlayamayacak olan da. Kirlendi bazı şeyler. Çocuk gözlerle bakmayı özledim. Ben küçükken babamın"Her şey iyi olacak oğlum"demesini de. Dağ gibi yüreği iki ayda öylesine yoruldu ki.
Bugün 2 Temmuz.
Ne kadar da farklı hayal etmiştim oysa. Boğazımda hala düğümünü çözemediğim ahlarım, eyvahlarım. Ve ben boktan bir durumda bu güzel güne gözyaşlarımı katık ediyorum. Erkeklik eğer söylendiği gibi ağlamamaksa, fahişelerden de beterim. Ama dedim ya ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum. Elimde kalmasına uğraşacağım yegane hazinem o. Yitirmektense yok olmayı seçeceğim yegane hazinem o.
Sağ ol, uzak ol, iyi ol. Beni görmesin gözün, tutmasın elin. Ama her şeye rağmen yaşanacak tek mutluluk varsa onu da benim yerime sen al. Ben sadece onurlu kalabilmeyi istiyorum. Gerisi tanrının lutfudur bana. Affetsin beni. Sızım kahretmelerime sebep olduğu için bağışlasın. Bana onurumu eksik etmediği için ve 2 senemi seninle süslendirdiği için minnettarım O'na. Acım bazen yükünü kaldırmakta zorlanacağım kadar ağır.
Bugün 2 Temmuz.
Kaybettiğim tüm mutluluklar seninle olsun. Canın sağ olsun.
zoraki tanım: bir tarih.
Bak sevgili, bugün 3. yılı. 3. yılı o kutsal mutluluğa merhaba deyişimizin. Sen terk etsen de, ben sandık sandık biriktiriyorum özlemimi. Bir anlamı olmayacak biliyorum senin için. Sebep ve sonuçlar arasında gel-gitler yaşayıp kafa da patlatmıyorum artık. Olanlar ile olması gerekenlere üzülmek her ne kadar elimde olmasa da, düşünmemeye çalışıyorum. Ve ben hala seni unutamıyorum. Enteresan ama benim için bile bir önemi var mı diye düşününce, içinden çıkamıyorum. Ruhunla kutsanan ruhum, bana kayıtsız ruhuna eminim artık bir yabancı. Ben sadece seni yaşıyorum. Ne senden bir şey bekleyerek, ne de bir şey umut ederek. Arzuladıklarım mucizevi bir şekilde sarılsa da bana, kabul edebileceğim bir şey değil artık. Hep derdim ya, ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum.
Bugün kepimi attım. Sensiz. O da koydu. Aynı güne gelmesi de enteresan. Eksik olan sendin. Ve tamamlayamayacak olan da. Kirlendi bazı şeyler. Çocuk gözlerle bakmayı özledim. Ben küçükken babamın"Her şey iyi olacak oğlum"demesini de. Dağ gibi yüreği iki ayda öylesine yoruldu ki.
Bugün 2 Temmuz.
Ne kadar da farklı hayal etmiştim oysa. Boğazımda hala düğümünü çözemediğim ahlarım, eyvahlarım. Ve ben boktan bir durumda bu güzel güne gözyaşlarımı katık ediyorum. Erkeklik eğer söylendiği gibi ağlamamaksa, fahişelerden de beterim. Ama dedim ya ben sadece onurlu kalabilmeye çalışıyorum. Elimde kalmasına uğraşacağım yegane hazinem o. Yitirmektense yok olmayı seçeceğim yegane hazinem o.
Sağ ol, uzak ol, iyi ol. Beni görmesin gözün, tutmasın elin. Ama her şeye rağmen yaşanacak tek mutluluk varsa onu da benim yerime sen al. Ben sadece onurlu kalabilmeyi istiyorum. Gerisi tanrının lutfudur bana. Affetsin beni. Sızım kahretmelerime sebep olduğu için bağışlasın. Bana onurumu eksik etmediği için ve 2 senemi seninle süslendirdiği için minnettarım O'na. Acım bazen yükünü kaldırmakta zorlanacağım kadar ağır.
Bugün 2 Temmuz.
Kaybettiğim tüm mutluluklar seninle olsun. Canın sağ olsun.
zoraki tanım: bir tarih.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar