eylulsabahi

ne halt yemeye bilmesem de, 2. ülkem lübnan...(alıntı-Kozan şeyi)

filipinli diyorduk ,adam arap çıktı abi..

ister misin yine yanılmış olalım, yoksa hristiyan falanjistimi bunun atası.

hep diyoruz kozan ???????*
© copyright 2005 - 2026