ankara

Şimdiki aklım olsaydı eğer üniversiteyi burada okurdum dediğim şehir. Gerçi Eskişehir'de okumak da öyle kötü bir şey değil şimdi ama insanın farklı bir şehirde okuması daha bir güzel, evet.
© copyright 2005 - 2026