bugün

eylulsabahi

kendisinden deprem hakkında bilgiler öğrendiğim değerli bir yazar. japonya'daki depremlerin bizdeki gibi olmamasının sebebi bizde depremler yeryüzündeyken orada okyanusun derinliklerinde olmasından dolayıymış.
© copyright 2005 - 2026