ankara

insanın içini ve ruhunu adı gibi karartan bürokrasi şehri kesinlikle şüphesiz.. yapılabilecek aktiviteler sınırlı..

Edit: neden eksiliyorsunuz ki öyle ama.. yapılabilecek ne var ki Anıtkabire müzelere yada Kızılay avmye gitmekten başka şüphesiz..
© copyright 2005 - 2026