bugün

kvkk

Limitleri kus etmelerinden once nakit avansa abanmıstim bana uyar.

Rte kazanırsa doviz bazli tum rmptia ve fonlar uçacak... Kendimi düşünsem o tarafa oy veririm.

Ama sikeyim bele yaşamayı.
© copyright 2005 - 2026