bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- park etmek sanatı2
- bugün de meme atan olmaması7
- ai analiz2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- pazar günü aktiviteleri2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
kore'de ki ana sunucularının bile tamamen kapatılmasına rağmen türkiye sunucusu halâ direnen, çocukluğumuzu, ergenliğimizi gömdüğümüz, unutulmaz bir oyun.
ana sunucusu kapandıktan sonra, softnyx oyunun tüm yetkilerini de joygame'e, yani tr sunucusuna verdi. bu da demek oluyor ki, ana güncellemelere joygame'de el atabilecek, hatta kendine göre tamamen dizayn edebilecek. ellerinden gelse oyunu 2010 yıllarında ki haline sokabilirler ama, oyunun tek gelir kaynağı oyuna yatırılan para (nakit) olduğu için bunu yapamıyorlar. yaparlarsa sunuculara yeterli para aktarılamadığı için, tr'de bu direnişi kaybedecek. oyun zaten yıllardan beri p2win'di, hatırlarsınız.
düşünün yani wolfteam'in geliştiricisi softnyx, ana sunucusu kore server'ını bile kapattı. sadece wolfteam international server (latin amerika) ve türkiye sunucusu ayakta. aeria games bünyesinde bulunan tüm sunucular da tamamen kapanmış. almanya, birleşik krallık, polonya gibi ülkeler.
latin amerika'yı bilmem de, harbiden türkler gücünü böyle bir oyunda bile gösteriyor. bunca yaşanan sıkıntılara rağmen, facebook sayfalarında "wolfteam'in kapanması söz konusu dahi değildir, biz asla pes etmeyeceğiz" gibi açıklamalar yapmışlardır. her ne kadar güzelim oyunu p2win ile batırsalar da, bu çabalarını gerçekten kutluyorum. oyuncu sayısı da oldukça az, umarım bu direnişi kaybetmezler.
oyuncusu az dedik, ancak iç sunucuların (kamp) çoğu boş olsa bile +15 kamp halen daha aktif. arada sırada oyunda çökmeler oluyor, ancak sunuculara halen daha yeterli parayı aktaracaklar ki, bahsi geçen sunuculara takır takır girilip de oynanılabiliyor. eğer joygame ekibinden birileri bu sözlükte takılıyorsa, birkaç tavsiyem var sizlere. oyuncu sayısı azaldı, e gelir kaynağınız da nispeten azalmıştır. oyunun 2 sunucusu da zar zor doluyor artık, diğer boşta kalan sunucuları kapatın. hem aşırı masraf olmaz, hem de boş boş durup da çürümezler. o boş sunuculara harcanan paraya yazık.
neyse çok uzattık. aslında bu entryi kısa tutacaktım ama oyunun gidişatına daldık falan. hem oyunla halen daha ilgilenenler faydalanmış olur.
saygılar!
(bkz: wolfteam classic)
ana sunucusu kapandıktan sonra, softnyx oyunun tüm yetkilerini de joygame'e, yani tr sunucusuna verdi. bu da demek oluyor ki, ana güncellemelere joygame'de el atabilecek, hatta kendine göre tamamen dizayn edebilecek. ellerinden gelse oyunu 2010 yıllarında ki haline sokabilirler ama, oyunun tek gelir kaynağı oyuna yatırılan para (nakit) olduğu için bunu yapamıyorlar. yaparlarsa sunuculara yeterli para aktarılamadığı için, tr'de bu direnişi kaybedecek. oyun zaten yıllardan beri p2win'di, hatırlarsınız.
düşünün yani wolfteam'in geliştiricisi softnyx, ana sunucusu kore server'ını bile kapattı. sadece wolfteam international server (latin amerika) ve türkiye sunucusu ayakta. aeria games bünyesinde bulunan tüm sunucular da tamamen kapanmış. almanya, birleşik krallık, polonya gibi ülkeler.
latin amerika'yı bilmem de, harbiden türkler gücünü böyle bir oyunda bile gösteriyor. bunca yaşanan sıkıntılara rağmen, facebook sayfalarında "wolfteam'in kapanması söz konusu dahi değildir, biz asla pes etmeyeceğiz" gibi açıklamalar yapmışlardır. her ne kadar güzelim oyunu p2win ile batırsalar da, bu çabalarını gerçekten kutluyorum. oyuncu sayısı da oldukça az, umarım bu direnişi kaybetmezler.
oyuncusu az dedik, ancak iç sunucuların (kamp) çoğu boş olsa bile +15 kamp halen daha aktif. arada sırada oyunda çökmeler oluyor, ancak sunuculara halen daha yeterli parayı aktaracaklar ki, bahsi geçen sunuculara takır takır girilip de oynanılabiliyor. eğer joygame ekibinden birileri bu sözlükte takılıyorsa, birkaç tavsiyem var sizlere. oyuncu sayısı azaldı, e gelir kaynağınız da nispeten azalmıştır. oyunun 2 sunucusu da zar zor doluyor artık, diğer boşta kalan sunucuları kapatın. hem aşırı masraf olmaz, hem de boş boş durup da çürümezler. o boş sunuculara harcanan paraya yazık.
neyse çok uzattık. aslında bu entryi kısa tutacaktım ama oyunun gidişatına daldık falan. hem oyunla halen daha ilgilenenler faydalanmış olur.
saygılar!
(bkz: wolfteam classic)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar