bugün

ilk buluşmada hesabı ödeyen kız

hesap ödemek sorun değil artık ama bunun sürekli konu oluyor olması sorun. hala ''kim hesap öder'' ''kadınlar hesap ödemeli mi?'' ''ilk buluşmada hesabı kim öder?'' başlıkları görmek bir tek beni mi bayıyor?
© copyright 2005 - 2026