bugün
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 33 yaşında olmak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- deniz göktaş4
- whynot2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- ilgi manyağı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- gitme diye yalvarmak3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- bir şeyin adını koyamamak2
- hootsuite2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü22
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğün kırbacı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- meksikalı batman2
- erkekler neden erken ölür4
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- arşivlenmesi gereken resimler2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- aşure yapan sözlük kızları7
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- günün şiiri6
- tamar tanrıyar2
- enjoy im vaccinated3
bir istanbullu olarak, şehir yaşamı ne demek burada öğrendim. valla bak.
şehir nedir. kolaylıktır di mi?
istediğin yere kolay ulaşmaktır. gece ufak tefek eğlencelerden sonra eve otobüsle dönebilmektir.
rahat havadar binalar demektir.
kırtasiyesinden tut, hastanesine kadar her şeyin en fazla 40-45 dakika yakınında olmak demektir.
eve kız arkadaşlarınla rahat rahat girip çıkmak demektir.
bahçedir, parktır.
yemektir. kafedir ne bileyim her şeye yakın olmak demektir.
minibüste oturarak gitmek demektir.
ben 80 lerin istanbul unda bunlardan pek haberdar değildim.
sonra konya ya gittim.
lan baktım ara durakta bile otobüsün kaçta geleceği yazıyor ve inanır mısın, otobüs o saatte geliyor.
istanbul da o yıllarda etilerden mecidiyeköy e gece vakti yürüdüğümü bilirim.
yeminle hala özlüyorum. ha istanbul da da şans eseri o tarz bi muhitte yaşıyorum ama malum istanbul un geneli öyle değil.
şimdi istanbulda da ara duraklarda otobüs saatleri yazıyor ama ben seksen doksanlardan bahsediyorum.
uzak olmasa orada da bi ev kiralayıp ilkbahar ve yazın bir kısmında orada akalacağım ama uzak. aslında hızlı tren var hem de bana yakın yerden geçiyor ama tembelim birazda.
seni seviyorum konya. bana çok şey verdin. zaman sana da çok şeyler versin.
buğday kokunu, dünyanın en sarı renkli güneş ışığını, şiveni her şeyini çok özledim lan.
not: beyler yobaz mobaz diyenlere bakmayın. yobazlık seviyesi türkiye ile aynı. ne daha fazla ne daha az.
şehir nedir. kolaylıktır di mi?
istediğin yere kolay ulaşmaktır. gece ufak tefek eğlencelerden sonra eve otobüsle dönebilmektir.
rahat havadar binalar demektir.
kırtasiyesinden tut, hastanesine kadar her şeyin en fazla 40-45 dakika yakınında olmak demektir.
eve kız arkadaşlarınla rahat rahat girip çıkmak demektir.
bahçedir, parktır.
yemektir. kafedir ne bileyim her şeye yakın olmak demektir.
minibüste oturarak gitmek demektir.
ben 80 lerin istanbul unda bunlardan pek haberdar değildim.
sonra konya ya gittim.
lan baktım ara durakta bile otobüsün kaçta geleceği yazıyor ve inanır mısın, otobüs o saatte geliyor.
istanbul da o yıllarda etilerden mecidiyeköy e gece vakti yürüdüğümü bilirim.
yeminle hala özlüyorum. ha istanbul da da şans eseri o tarz bi muhitte yaşıyorum ama malum istanbul un geneli öyle değil.
şimdi istanbulda da ara duraklarda otobüs saatleri yazıyor ama ben seksen doksanlardan bahsediyorum.
uzak olmasa orada da bi ev kiralayıp ilkbahar ve yazın bir kısmında orada akalacağım ama uzak. aslında hızlı tren var hem de bana yakın yerden geçiyor ama tembelim birazda.
seni seviyorum konya. bana çok şey verdin. zaman sana da çok şeyler versin.
buğday kokunu, dünyanın en sarı renkli güneş ışığını, şiveni her şeyini çok özledim lan.
not: beyler yobaz mobaz diyenlere bakmayın. yobazlık seviyesi türkiye ile aynı. ne daha fazla ne daha az.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar