bugün

patron burada

Bence dişi ağrıyor.

diş hakkında girdiği entry' lerle de Kendisini kandırarak diş ağrısını hafifletmeye çalışıyor...

Geçmiş olsun, evet.

Edit: yanlış bir şey yazdığımı düşünmüyordum, neysem. :d
© copyright 2005 - 2026