bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- sedat pekmez13
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- köyde yaşama isteği2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- askerlik9
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- tarot falına inanan salak2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- yürüyüşe çıkmak3
- kimyon4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- şakk ı kamer2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
ahahahah. 2008'den beri sözlüklerde yazıyorum ben. z kuşağı, bebe falan diyor bir de.
işte böyle acizlikleri var bu modellerin. ad hominem yaparlar, ortalığı yaygaraya getirerek üstünlük kurduklarını sanıp kayısı çekirdeği kadar olabilecek egolarını tatmin ederler.
okuma yazma söktüğüm zaman yazarmış, okuduğum yazarlarla rakı içmiş, dili kullanmayı öğretenle ''siklerse'' münakaşaya girermiş. bunları söyleyerek kendini yüceltemiyorsun. tam aksine kemale ermiş yaşına rağmen tamamlanmamış bir zavallı olduğunu gösteriyorsun. cidden üzücü.
ya allah aşkına; yazdığın koca entryi oku, kurusıkı atmak dışında bir şey var mı? ciddiye alınabilecek en ufak bir şey var mı? herhangi bir sebep sonuç ilişkisi var mı? akıllı mantıklı en ufak bir şey var mı?
bak yazdıklarını özetliyorum.
son komson, bon onbos sonodor yozorom borodo, roko octom bon yozorlorlo, foko fotolor vor...
5 para etmez bir yazar olduğunu maalesef ki kanıtladın. kuduz köpek gibi zerre anlamı ve temeli olmayan şeylerle anca demogoji yaparsın ve bunu hayatta kazanamazsın.
üşenmedim açıp yazdığın entrylere iki sayfa baktım. hepsi saçma, hepsine aklı mantığı yerinde bir insan madde madde cevap verebilir.
hadi tatlım lütfen, sen benim topraklarımda gereksiz kalabalık yaratıyorsun. ufak ufak, sağdan sağdan kendi yoluna git. bu uslubun karşısında vaaay diyecek başka ufaklıklar bul onlarla egonu tatmin et.
sana sinirlenebilmeyi çok isterdim. o zaman gerçekten kavga ettiğime değer bir duygu yaşardım da ben üzülüyorum. ona hiç gelemem. o yüzden dediğim gibi, yorma beni tatlım. bak işine...
ha bir de vs. atma ne olm? diss olmasın o?
işte böyle acizlikleri var bu modellerin. ad hominem yaparlar, ortalığı yaygaraya getirerek üstünlük kurduklarını sanıp kayısı çekirdeği kadar olabilecek egolarını tatmin ederler.
okuma yazma söktüğüm zaman yazarmış, okuduğum yazarlarla rakı içmiş, dili kullanmayı öğretenle ''siklerse'' münakaşaya girermiş. bunları söyleyerek kendini yüceltemiyorsun. tam aksine kemale ermiş yaşına rağmen tamamlanmamış bir zavallı olduğunu gösteriyorsun. cidden üzücü.
ya allah aşkına; yazdığın koca entryi oku, kurusıkı atmak dışında bir şey var mı? ciddiye alınabilecek en ufak bir şey var mı? herhangi bir sebep sonuç ilişkisi var mı? akıllı mantıklı en ufak bir şey var mı?
bak yazdıklarını özetliyorum.
son komson, bon onbos sonodor yozorom borodo, roko octom bon yozorlorlo, foko fotolor vor...
5 para etmez bir yazar olduğunu maalesef ki kanıtladın. kuduz köpek gibi zerre anlamı ve temeli olmayan şeylerle anca demogoji yaparsın ve bunu hayatta kazanamazsın.
üşenmedim açıp yazdığın entrylere iki sayfa baktım. hepsi saçma, hepsine aklı mantığı yerinde bir insan madde madde cevap verebilir.
hadi tatlım lütfen, sen benim topraklarımda gereksiz kalabalık yaratıyorsun. ufak ufak, sağdan sağdan kendi yoluna git. bu uslubun karşısında vaaay diyecek başka ufaklıklar bul onlarla egonu tatmin et.
sana sinirlenebilmeyi çok isterdim. o zaman gerçekten kavga ettiğime değer bir duygu yaşardım da ben üzülüyorum. ona hiç gelemem. o yüzden dediğim gibi, yorma beni tatlım. bak işine...
ha bir de vs. atma ne olm? diss olmasın o?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar