karantina

benim için bugün biten şey. kovidim de geçti. sadece ciğerlerimde ufak bir his kaldı, o da kolay kolay geçmiyormuş zaten. inşallah bundan sonra hindistan mutasyonu falan kapmam.
© copyright 2005 - 2026