bugün

white bear

Nişanlısının işlediği bir suça tanık olan ve bu suçu haber vermeyen bir kadının hergün aynı cezayı sil baştan bir defa daha çekmesi..

Adalet mi? işkence mi?

Suça tanık olan mı daha masum? yoksa Ceza çeken suçluyla eğlenen insanlar mı?
© copyright 2005 - 2026