bugün

keman

Standart almalısın. Sol elin zaten kuvvetli, nota basmakta zorlanmazsın daha hızlı ilerlersin.
Kemanda sağ-sol elin bir farkı -bence- yok. Normal olandan korkmanı ya da tercih etmemeni gerektirecek bir durum söz konusu değil.
© copyright 2005 - 2026