dubai

Buraya vasıfsız giden bir arkadaşım var.
Öyle aman aman bir gidiş de değil.

Ve bu haliyle Türkiye'deki doktordan fazla kazanıyor diyebilirim. Oraya göre para olmasın tamam da orada lüks araba, ev almayacağız sonuçta.

Arkadaş grubunun diğer üyesi ile bana da ısrarla gel diyor.
Senelik kaç bin dolar. Düşünmüyor değilim. *
Seri arapça öğretebilecek birileri.. *
© copyright 2005 - 2026