bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız7
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- ona bir şey söyle16
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- cuckold erkek3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- milli takımımızın balonu patladı7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
--spoiler--
arabayla yolda kaldığında, paran bittiğinde, kız arkadaşından ayrıldığında, dayak yediğinde, kötü bir rüya gördüğünde ve daha bir sürü zor anında ilk akla gelen, ilk aranandır baba. çünkü o sorunlarını halletmek için vardır. en zor anında çaresiz kalmaktan o kurtarır seni. kahraman diye nitelendirilmesi de işte bu yüzdendir. baba yarı yolda bırakmaz seni. hep güvenebilirsin ona. her başın sıkıştığında arabilirsin nasılsa...
peki ya ben ve benim gibiler... onlar ne yapacak? hiç babası olmayanlar... bir kere bile baba diyememiş olanlar. haksızlık değil mi bu ey sözlük? ben neden hayata babasız; milyon tane handikapla başlıyorum? ben neden dayak yediğimde oturup sümüklerimi çeke çeke ağlıyorum da, elin oğlu babasını arıyor?
--spoiler--
ludovico'nun yazdıklarının harfi harfine arkasındayım. ben de birkaç şey eklemek istiyorum. neden ben. bu kadar adam varken neden ben? insanlar bu şanssızlığa uğradığım için neden bana acıyarak bakıyor? neden bana babamın ne iş yaptığını sorduklarında ben kendime küfür edilmiş gibi hissediyorum? neden insanlar gerçeği öğrendiklerinde bi bok yemiş görünümünü takınmaktalar? neden? bu kadar şey bir aradayken bizlerden normal bireyler olmamızın istenmesi neden? nasıl olabiliriz ki? nasıl babası olan bireyler gibi inanabiliriz ki? neden beni seçtin diye düşünürken. kim verecek bu kadar sorunun cevabını.
arabayla yolda kaldığında, paran bittiğinde, kız arkadaşından ayrıldığında, dayak yediğinde, kötü bir rüya gördüğünde ve daha bir sürü zor anında ilk akla gelen, ilk aranandır baba. çünkü o sorunlarını halletmek için vardır. en zor anında çaresiz kalmaktan o kurtarır seni. kahraman diye nitelendirilmesi de işte bu yüzdendir. baba yarı yolda bırakmaz seni. hep güvenebilirsin ona. her başın sıkıştığında arabilirsin nasılsa...
peki ya ben ve benim gibiler... onlar ne yapacak? hiç babası olmayanlar... bir kere bile baba diyememiş olanlar. haksızlık değil mi bu ey sözlük? ben neden hayata babasız; milyon tane handikapla başlıyorum? ben neden dayak yediğimde oturup sümüklerimi çeke çeke ağlıyorum da, elin oğlu babasını arıyor?
--spoiler--
ludovico'nun yazdıklarının harfi harfine arkasındayım. ben de birkaç şey eklemek istiyorum. neden ben. bu kadar adam varken neden ben? insanlar bu şanssızlığa uğradığım için neden bana acıyarak bakıyor? neden bana babamın ne iş yaptığını sorduklarında ben kendime küfür edilmiş gibi hissediyorum? neden insanlar gerçeği öğrendiklerinde bi bok yemiş görünümünü takınmaktalar? neden? bu kadar şey bir aradayken bizlerden normal bireyler olmamızın istenmesi neden? nasıl olabiliriz ki? nasıl babası olan bireyler gibi inanabiliriz ki? neden beni seçtin diye düşünürken. kim verecek bu kadar sorunun cevabını.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar