bugün

nextlevel

Hoş gelmiş yazardır. Şimdilik yazdıklarıyla çuvalını dolduruyor. ileride denk geldiği yazılarını aşağılarken kendisine ait olduğunu görüp üzülme ihtimali koyu. Bunun dışında düşük Seviye mizah anlatışından yaşını tahmin etmek zor değil. Umarım burada okuduklarını evde denemez ve her eleştri aldığında ötenaziye başvurmaz. Eleştri alıp onunla yaşamayı öğrenir. Nickini değiştirdiğinde kendisinin aynı kişi olarak kalacağını ve uzun süre burada kalırsa asosyel olma riskini değerlendirmesini önerdiğim ama dinlemeyecek olan yazar. Umarım bilgi ve tecrübe akan yazılar yazar da içinde boğuluruz.
© copyright 2005 - 2026