bugün

digor

zamanında karsta jandarmaydım. terörün en çok olduğu yerdir kağızmanla birlikte. bir de sürekli olaylar olur amk. hayvan filan çalmalar. kısacası zor yerdir digor .
© copyright 2005 - 2026