bugün

lemandor

edit: an itibari ile silip yemiştir.

kötü kürt tohumlarından. (bkz: kürt tohumu)
ayrıca türkiye yerine "türkler" kelimesini kullanıyor.
türkler'e, moğol diyor.

(bkz: #43876116)
(bkz: #43876026)
(bkz: #43876148)
(bkz: #43875313)
(bkz: #43876095)
(bkz: #43876133)
(bkz: #43876169)

ek olarak dediği bir şey "adam terörist olsa bile canını yakılmamalı"...
he haklısın ödül vermeliyiz... *
silik yemesini talep ediyorum.
© copyright 2005 - 2026