bugün

edit: an itibari ile silip yemiştir.

kötü kürt tohumlarından. (bkz: kürt tohumu)
ayrıca türkiye yerine "türkler" kelimesini kullanıyor.
türkler'e, moğol diyor.

(bkz: #43876116)
(bkz: #43876026)
(bkz: #43876148)
(bkz: #43875313)
(bkz: #43876095)
(bkz: #43876133)
(bkz: #43876169)

ek olarak dediği bir şey "adam terörist olsa bile canını yakılmamalı"...
he haklısın ödül vermeliyiz... *
silik yemesini talep ediyorum.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/lemandor-2074589/

5 günlük çaylak yesem bile bunu göstereceğim.
ayrıca (bkz: #43876155)
12. nesil silik.

(bkz: modların barbar olma sorunsalı) *
silik yemiştir, surat ifadesini merak ediyorum. *
© copyright 2005 - 2026