bugün

emoji

tam olarak türkçe'si olmamasına karşın, genellikle ''ifade'' diye çevrilmektedir.
emoji atmakta saçmalık yok, kişinin kendi tercihi.

eğer karşı taraf sizin mesajınızı okuyup emoji attıysa, biliniz ki muhtemelen konuşası yoktur.
© copyright 2005 - 2026