bugün

pepsi mango

Zencefilli pepsi'den daha güzel olmayacağını düşündüğüm kola. Ama merak ediyorum ve bir daha görürsem denemek için alacağım. Ginger ve twist'i seviyorum bunu da severim belki.

(bkz: Pepsi ginger)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026